اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال صورت گرفت

وقوع 147 فقره تصادف رانندگی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان از وقوع 147 فقره تصادف رانندگی منجر به جرح و فوت در نوروز امسال در این استان خبر داد.

وقوع 147 فقره تصادف رانندگی در گیلان

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت تصادفات نوروز 91 در جاده‌های استان اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال 147 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های گیلان رخ داد که 173 نفر مجروح و چهار نفر کشته شدند.

وی، از کاهش 8 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: در بحث مجروحان 22 درصد و وقوع تصادفات سه درصد کاهش داشتیم.

این مسئول با اشاره به تصادفات روز سیزدهم فروردین بیان داشت: در ساعات پایانی روز 13 فروردین 12 حادثه مهم رانندگی در جاده‌های استان رخ داد.

وی، افزود: در این حوادث رانندگی 15 نفر مجروح و دو نفر کشته شدند که یکی از تلخ‌ترین حوادث رانندگی نوروز امسال بود.

جمشاد رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و بی‌توجهی نسبت به توصیه‌های پلیس را از دلایل وقوع تصادفات در 13 نوروز عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه در ساعات پایانی روز گذشته در محورهای منتهی به رشت به ویژه خروجی‌های استان با ترافیک شدید مواجه بودیم، یادآور شد: در محور امامزاده هاشم تا رودبار و منجیل ترافیک سنگین بود.

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک کنونی در محور آزادراه‌ رشت‌-قزوین را نیمه سنگین خواند و تصریح کرد: طرح محدودیت ترافیک و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین نظیر کامیون و تریلی امروز نیز در محور مذکور اجرا می‌شود.

وی همچنین از رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه‌های پلیس راه توجه کردند قدردانی کرد و افزود: کاهش تصادفات رانندگی و کشته شدگان این حوادث حاصل همکاری خوب رانندگان با پلیس راه بوده است.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول