اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری برگزار می‌شود

یادواره 400 شهید شهرستان قاینات

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: مهم‌ترین و ارزشمندترین برنامه در سال 1391 که دارای بار معنوی بالایی است برگزاری یادواره شهدای 400 شهید شهرستان قاینات خواهد بود.

یادواره 400 شهید شهرستان قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، فرهاد فلاحتی در نخستین جلسه سال 91 کمیته‌های اجرایی ستاد یادواره شهدای 400 شهید شهرستان قاینات گفت: با عنایت به علو و درجات بالای مقام شامخ شهیدان یکی از بزرگترین و ارزشمندترین برنامه‌ها در سال 91 برگزاری جلسه یادواره شهدا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: باید اعضای ستاد بر روی برنامه‌های مفید و ارزنده متمرکز شده و با توجه به فرصت محدود باقی‌مانده پیگیری‌ها به صورت جدی صورت پذیرد.

فلاحتی گفت: مراحل تدوین مطالب مورد نیاز کتاب ویژه خاطرات 400 شهید شهرستان به پایان رسیده است و در موعد مقرر و همزمان با برگزاری یادواره به چاپ خواهد رسید.

یادواره مذکور در سال جاری برگزار خواهد شد و در حاشیه این مراسم بزرگ و ارزشمند نمایشگاه‌های آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود.فرماندار قاینات نیز در دیدار با پرسنل فرمانداری این شهرستان گفت: اگر انسان با نیت خدایی تلاش و کوشش کند از اجر معنوی بالایی برخوردار خواهد شد.

غلامعلی حبیبی‌منش افزود: در سال گذشته رضایت خوبی نسبت به عملکرد همکاران در شهرستان صورت گرفت و اگر انسان با نیت خدایی تلاش و کوشش کند از اجر معنوی بالایی برخوردار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام کارهای انجام شده قابل تقدیر است و امسال نیز به روال گذشته باید تلاش برای خدمت‌رسانی بیشتر شده تا به صورت مضاعف و خالصانه به مردم خدمت کنیم. هیچ‌کس از اینکه وظیفه‌اش را خوب انجام دهد ضرر نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه فرازهای رهبر معظم انقلاب در نوروز امسال سرلوحه کار تمامی دست‌اندرکاران قرار گیرد و با جدیت موارد انجام و مورد توجه ما باشد کشور ما پیشرفت زیادی را به دست خواهد آورد.

حبیبی‌منش همچنین از همکاران خواست اهتمام جدی در نظم، داشتن برنامه، آموزش، کسب دانش و معرفت، مطالعه در کنار کار، تسلط بر کار، رعایت اخلاق اداری در دستور کار قرار دهند تا بهره‌وری و نتیجه کار افزایش یابد.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول