اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه صاحب‌الامر:

شهید حسن‌پور در آزادسازی منطقه عملیاتی رمضان نقش ویژه‌ای داشت

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: سردار شهید رضا حسن‌پور نقش ویژه‌ای در آزادسازی منطقه عملیاتی رمضان داشت.

شهید حسن‌پور در آزادسازی منطقه عملیاتی رمضان نقش ویژه‌ای داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین سرهنگ حسین صلح‌جو در جمع زائران راهیان نور استان قزوین در منطقه عملیاتی رمضان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: از جمله شهدایی که در این عملیات جانفشانی کردند، سردار شهید رضا حسن‌پور است که در آزادسازی این منطقه نقش به سزایی داشت.

وی افزود: مدیریت فرماندهی شهید حسن‌پور باعث غافلگیری و شکست دشمن در این منطقه شد.

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: در عملیات رمضان از لشکر 17 علی‌ابن ابیطالب نیز در این عملیات حضور داشتند که نیروهای رزمنده استان قزوین و استان قم در کنار یکدیگر علیه دشمن جنگیدند و از جمله شهدایی که از این لشکر به شهادت رسیدند شهید زارعی بود، شهید زارعی دقیقا زمانی به شهادت رسید که بنده پست نگهبانی قبل از ایشان بودم و زمانی که این شهید بزرگوار پست نگهبانی را تحویل گرفتند هنوز مدت کوتاهی از پست نگهبانی‌اش نگذشته بود که با اصابت گلوله‌ای به این سنگر، به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که ما زمانی که وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را که دقیقا دو روز قبل از شهادتش نوشته شده، نگاه کردیم، تاریخ شهادت خود را در وصیت‌نامه نوشته بود که به ما ثابت می‌کند شهادت هنر مردان خدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است.

صلح‌جو در پایان خاطر نشان کرد: در این منطقه عملیاتی 12 شهید گمنام دفن شده است که این شهدای ارزشمند در ششم محرم در عملیات پاکسازی پیدا شده و در این منطقه تشییع شدند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول