اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار محقق شد

آغاز به کار نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در میناب

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در شهرستان میناب با حضور مسئولان اجرایی استان و شهرستان آغاز به ‌کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی هرمزگان، نمایشگاه مذکور با هدف زمینه‌سازی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی و به منظور شناسایی فرصت‌های شغلی در استان و تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره‌گیری از منابع عظیم انسانی پرورش یافته در دانشگاه برگزار شده است.

در این نمایشگاه که با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی و با همکاری اداره‌کل تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی استان برگزار شده، دانشگاه علمی کاربردی اداره‌کل بهزیستی هرمزگان نیز با ارائه فعالیت‌های مهدهای کودک و ایجاد مکان نمادین از مهدکودک، در رشته تربیت‌مربی پیش‌دبستانی حضور یافت.

در ادامه این گزارش آمده است: از دیگر برنامه‌های نمایشگاه، برگزاری سمینار، کارگاه‌های آموزشی، مشاوره کارآفرینی و سرمایه‌گذاری است که کارشناس امور کودکان اداره بهزیستی شهرستان میناب با ارائه کنفرانس در زمینه تأسیس مهدکودک در سمینار حضور یافته و توضیحاتی در مورد انواع مهدکودک، اهداف مهدکودک، نحوه تأسیس، انواع آموزش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در مهدهای کودک ارائه کرد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول