اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل موفقیت در پخش برنامه‌های نوروزی

امام جمعه یاسوج از سیمای استانی دنا قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: به دلیل موفقیت در پخش برنامه‌های نوروزی، امام جمعه یاسوج از سیمای استانی دنا قدردانی کرد.

امام جمعه یاسوج از سیمای استانی دنا قدردانی کرد

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از نهادهایی که در خط و مسیر نظام و رهبری به درستی حرکت می‌کند، صدا و سیما است.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در کشور ما همزمان با پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم پهلوی دگرگونی‌های زیادی به وجود آمده است، عنوان کرد: یکی از این دگرگونی‌ها در رادیو و تلویزیون کشور اتفاق افتاد که انحطاط از آن برچیده شد.

وی با بیان اینکه در رسانه ملی پیشرفت‌های شگرفی ایجاد شد، عنوان کرد: امروزه صدا و سیما در برابر همه رسانه‌های شایعه‌پراکن استکباری قد علم کرده و نقش بی‌بدیلی در تنویر افکار عمومی داخل و خارج کشور دارد.

حسینی ادامه داد: همزمان با این پیشرفت در داخل استان ما، اکنون صدا و سیما به وظایف خود به درستی عمل می‌کند و توانسته مخاطبان زیادی را برای خود دست و پا کند.

خطیب جمعه یاسوج با بیان اینکه سیمای استانی دنا خدمات نظام جمهوری اسلامی را در این استان به خوبی و به صورت حداکثری پوشش می‌دهد، بیان داشت: کارکنان این نهاد در استان ما متعهدانه به وظایف خود عمل می‌کنند که نمونه بارز آن پخش برنامه‌های شبانه‌روزی در موسم نوروز بود.

حجت‌الاسلام حسینی مدیریت صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد را دلسوز و متعهد دانست و گفت: همه مسئولان وظیفه داریم از این زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرزندان خود در صدا و سیما قدردانی کنیم.

وی افزود: سیمای استانی دنا می‌تواند با آموزش هر چه بیشتر کارکنان خود و گام برداشتن در مسیر پیشرفت در آینده حرف‌های بیشتری در عرصه اطلاع‌رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول