اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی خبر داد:

برپایی یادواره شهدای بدر و خیبر در ارومیه

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای ارومیه گفت: یادواره شهدای بدر و خیبر در مصلی ارومیه هفته جاری برگزار می‌شود.

برپایی یادواره شهدای بدر و خیبر در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ربابه عدلی امروز در جلسه‌ای که با حضور بانوان بسیجی تشکیل شد اظهار کرد: آیین سالگرد شهدای عملیات بدر و خیبر دوشنبه این هفته در محل مصلی ارومیه با حضور جمعی از خواهران و برادران ولایتمدار و انقلابی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این آیین نه‌تنها یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر در طول هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته می‌شود بلکه به طور ویژه مقام شهدای بزرگی چون حمید و مهدی باکری، شهید درستی، طالعی و قهاری نیز پاس داشته می‌شود تا نسل جدید با این دلاوران و سلحشوران دوران جنگ بیش از بیش آشنایی شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزبان این برنامه سپاه شهدای آذربایجان غربی است خاطرنشان کرد: برای اینکه ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدای بزرگ جنگ تحمیلی در جامعه همچنان زنده و پویا باشد سپاه شهدا به طور متناوب برنامه‌های فرهنگی مختلف برگزار می‌کند که برپایی این یادواره با این هدف است.

وی از حضور یکی از مسئولان کشوری به عنوان مدعو در این یادواره خبر داد و گفت: به طور قطع یک نفر از مسئولان کشوری برای سخنرانی در این مجلس دعوت شده است همچنین پیش‌بینی می‌شود مانند سنوات گذشته فرمانده سپاه شهدای استان هم یا حضور در مراسم ایراد سخنرانی کند.

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: برپایی این قبیل مراسم‌ها در پرورش انقلابی نسل جدید تاثیر به‌سزایی دارد از این رو می‌طلبد مسئولان حوزه فرهنگی استان به اهمیت این مسئله وقوف پیدا کنند و در این ارتباط برنامه‌های ارزشی زیاد و متنوع برای سال آینده برنامه‌ریزی کنند.

عدلی به اعزام کاروان‌های راهیان نور خواهران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: از 24 اسفند تا 16 فروردین سال 91 نسبت به اعزام بانوان بسیجی مبادرت می‌گردد تا در فضای معنوی و آکنده از عشق ولایت سال نو آغاز کنند به طوری که بانوان نیز از اجرای این طرح استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول