اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هندیجان خبر داد

برگزاری یادواره 14 شهید پایگاه شهید مبعلی در هندیجان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هندیجان از برگزاری دومین یادواره 14 شهید پایگاه شهید سهراب مبعلی این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره 14 شهید پایگاه شهید مبعلی در هندیجان

عبدالحسن دریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری و رشادت این شهدا، دومین یادواره 14 شهید پایگاه مقاومت شهید سهراب مبعلی در هندیجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره قرار است که با حضور خانواده معظم این شهیدان، ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی و همچنین مسئولان و مردم شهید پرور شهرستان هندیجان در روز 22 اسفندماه سال جاری در سالن اجتماعات مدرسه حضرت سمیه(س) شهرستان برگزار شود.

معاون فرماندار هندیجان با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام این شهدای گرانقدر تصریح کرد: آنچه امروزه ما به عنوان دستاوردهای علمی و فرهنگی و غیره در سطح جهان با آن شناخته شده‌ایم همگی حاصل ایثار و جان‌فشانی این شهیدان عزیز است که برای سربلندی ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

دریایی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله شاهد افتخارات ارزشمند و ایثارگری جانبازان و آزادگانی بودیم که لقب آزاده واقعاً برازنده آنان است و ما باید اکنون خاطرات آن شهدا را گرامی‌ داشته و مقام این ایثارگران عزیز را پاس بداریم.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری این یادواره در راستای دستیابی به اهداف فرهنگی است گفت: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی شاهد آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان جامعه با مقام ارزشمند شهدا و ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول