اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

یادواره شهیدان شهر کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهیدان محله شریعتی شهر کوهبنان در مسجد‌الرضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهیدان شهر کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عصر امروز ‌یادواره شهیدان محله شریعتی ‌شهر کوهبنان‌ با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و خانوادهای معزز شهدا و ایثار گران در مسجد‌الرضا (ع) شهر کوهبنان برگزار شد که با اجرای مداحی و مرثیه‌سرایی همراه بود.

حجت‌الاسلام موسی خالصی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با استناد به آیات و روایات به مسئله شهید و شهادت در مکتب اسلام ‌اشاره کرد و افزود: پس از جنگ اُحد آیاتی از قرآن در باب حیات و زنده بودن شهیدان نازل شد.

وی بیان داشت: حقیقتا ‌شهیدان شاهدان زنده تاریخ هستند که در همه ‌حال ناظر بر اعمال ما بوده و در جوار حضرت حق در ناز و نعمت وصف‌نشدنی‌ روزی می‌خورند، زیرا آنان با نثار بهترین سرمایه زندگی یعنی ‌جان خویش زمینه عزت و عظمت اسلام و ایران را فراهم کردند.

خالصی عنوان کرد: شهیدان با لبیک به رهبر و مقتدای خویش موجب شکست و ذلت دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام شدند که تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب را در سر می‌پروراندند.

وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تشنج در بین اقشار مختلف  جامعه است، مواظب باشیم که میراث شهدا و نظام جمهوری اسلامی را با اطاعت از مقام معظم رهبری‌، حفظ وحدت و برادری در سایه ولایت‌فقیه‌ محافظت کنیم و بدانیم یگانه تفکری که در دنیای پر از آشوب امروز می‌تواند ما را حفظ کند، تفکر ولایی ‌و بسیجی است.

خالصی با بیان خاطراتی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آنان انسان‌های بزرگوار و گمنامی بودند که با توجه به نماز اول وقت، توسل به قرآن و ائمه‌اطهار (ع) و ‌بدون هرگونه چشم داشتی با همت مثال‌زدنی با حضور مردانه در صحنه‌های جهاد و شهادت  ابر قدرت‌ها را به زباله‌دانی تاریخ فرستادند.

وی خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم که جلسه شهدا برای‌ ما پند‌آموز باشد تا با بصیرت کافی بتوانیم با همه مظلومیت در اوج افتخار بایستیم و با اقتدا به سرور و سالار شهیدان‌ زیر بار ذلت و خواری نرویم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول