اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار شد

برگزاری یادواره شهدای بسیج مهندسین در زاهدان

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای مهندس کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای بسیج مهندسین در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بسیج مهندسین زاهدان در سالن آمفی تئاتر اداره کل راه و ترابری استان ضمن قدردانی از برگزارکننده این یادواره و با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام (ره) اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب آنچه را که برای حفظ و تداوم انقلاب ضرورت داشت فرمان تأسیس آن را صادر و بدین ترتیب شاکله استحکام نظام را تضمین و سامان دادند.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور افزود: در اوایل انقلاب تشکیلات ساماندهی بسیاری از امور وجود نداشت و فکر بلند حضرت امام (ره) این مسائل را به خوبی دیدند. 

وی ادامه داد: هر چه قدر ما عالم باشیم باز هم بنا به فرموده کلام وحی، مقام شهید را نمی‌توانیم درک کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: شهدا حیات دنیوی‌شان هم با ارزش و عالی بود چه رسد به حیات معنوی و اخروی آنها.

قربانپور با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام و نیز جنگ تمام عیار فرهنگی دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی تأکید کرد: قطعأ امروز وظایف ما سنگین‌تر از گذشته است.

وی تصریح کرد: حفظ ارزش‌های نظام، پاسداشت حرمت خون شهدا و خانواده آنها، ایجاد روحیه برای همگان در ادامه راه شهدا از وظایف سنگینی است که امروز بر عهده ماست.

پخش کلیپ شهدای مهندس و تجلیل از خانواده شهدای مهندس از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

یادواره شهدای مهندس کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای عمومی شهرستان زاهدان و خانواده شهدا در سالن آمفی تئاتر اداره کل راه و ترابری استان برگزار شد. 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول