اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر اول شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر اول شد.

عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه اسماعیل احمدی ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: در سال تولید ملی باید در راستای فرهنگ‌سازی در این عرصه اهتمام ورزیم و نقش آموزش و پرورش بسیار حساس است.

وی افزود: در سال گذشته به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیدیم و در بیشتر مسابقات علمی در سطح کشور و استان عناوین مناسبی برای عسلویه رقم خورد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از کسب مقام نخست عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش منطقه عسلویه برای نخستین بار در بین 17 شهرستان و منطقه استان، رتبه اول قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری 90 را به خود اختصاص داد.

احمدی با تبریک این موفقیت به دوستداران و دلسوزان تعلیم و تربیت فرزندان این خطه زرخیز تصریح کرد: خداوند را شاکریم که با کسب موفقیت‌های پی در پی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، آموزش و پرورش این منطقه روز ه‌روز به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری «دانش‌آموز تراز ایرانی» نزدیک‌تر می‌شوند. 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز از کسب مقام سوم کنگان در کنکور سراسری خبر داد و گفت: شهرستان کنگان در کنکور سراسری توانست به مقام سوم استان برسد که در طول سال‌های تحصیلی بی‌نظیر است و این موفقیت حاصل تلاش و زحمات دانش‌آموزان، دبیران و مربیان، کارشناسان ، مدیران و همچنین اولیاء آنان است. 

عباس شریف اضافه کرد: در سال 89 رتبه پنج را کسب کردیم و با تلاش بیشتر مجموعه دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال 90 با دو رتبه رشد توانستیم رتبه سوم را کسب کنیم که به همه مردم فهیم و ولایت‌مدار و تلاشگر شهرستان کنگان تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول