اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار میناب

جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسمی با عنوان جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مسعود قانعی‌فرد فرماندار میناب امروز در جشن ستارگان و تجلیل از برترین‌های کنکور اظهار داشت: با گذشت 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، هر روز شاهد عزت و استقلال کشور عزیزمان هستیم و این عزت و سربلندی در پرتو رهبری حکیمانه بنیان‌گذار انقلاب و تداوم این اقتدار مرهون هدایت آگاهانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب موفقیت دانش‌آموزان کشور در تمامی زمینه‌ها به ویژه در ورود به مراکز علمی و دانشگاهی نتیجه تلاش هدفمند آنان، امنیت و امکانات موجود در جامعه، تلاش و زحمت والدین و معلمان است.

قانعی‌فرد با بیان که جامعه امروز هم‌چنان نیازمند تلاش، تخصص و تعهد است، ابراز داشت: تخصص، تعهد و ثروت مکمل یکدیگرند.

این مسئول کسب علم و دانش، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم را مهم خواند و افزود: جوانان به عنوان امید و آینده کشور باید این مسئولیت سنگین را به دوش بکشند.

فرماندار میناب ادامه داد: خدمتگزاران نظام نیز وظیفه دارند در راستای بسترسازی برای پیشرفت جوانان و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی و امکانات لازم و حمایت از نخبگان تمام تلاش خود را به کار ببندند.

قانعی‌فرد هم‌چنین از دانش‌آموزان خواست تا با کسب علوم مختلف، تخصص و تعهد در پیشرفت و توسعه شهرستان منطقه سهیم باشند.

وی جوانان را امید ملت خواند و گفت: دانشجویان جوان باید مواظب نغمه‌های شوم دشمن در دانشگاه‌ها باشند و در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هوشیارانه عمل کنند چرا که دشمن از هر ترفندی برای به انحراف کشیدن جوانان استفاده می‌کند.

این مسئول تنها راه تعالی و پیشرفت دانشجویان و اساتید را توجه همه‌جانبه و عمیق به احکام حیات‌بخش اسلام و تعالیم دینی عنوان کرد و بیان داشت: امروز وظایف پویندگان علم سنگین‌تر از دیروز است و دانشجویان در عرصه علم و فناوری و تحقیق‌پژوهی وظایفی دارند که باید مورد توجه راهبردی و بنیادی قرار گیرد.

قانعی‌فرد افزود: امروزه تمام ملت‌ها و کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت در دنیای کنونی در تولید علم و دانش بیشتر، آن هم با در نظر گرفتن نیاز روز است و بر همین اساس باید در این عرصه حضوری فعال داشت و در این راستا دانشجویان به ویژه نخبگان دانشگاهی راه سخت و دشواری پیش رو دارند که باید با هم‌دلی، وحدت و تلاش، راه‌های پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف را برای سربلندی و شکوفایی کشور به سرانجام برسانند.

فرماندار میناب با اشاره به شکل‌گیری انقلاب و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: جوانان کشور با نثار جان خویش اجازه نداند ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی رسالت مهم دانشگاه‌ها در کنار توجه به مسائل آموزش و پژوهش، تربیت نیروهای متعهد و متخصص با توجه به ارزش‌های حاکم بر جامعه دانست و گفت: دانشجویان پس از فراغت از تحصیل می‌بایست به عنوان بازوی توانمند و نیروی ارزشی هم‌گام و همراه با دیگر اقشار و ملت در پیشرفت همه‌‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

این مسئول بر کوشش در راستای اعتلای سطح علم و دانش جامعه و ناامید کردن دشمنان توسط دانشجویان و جوانان تأکید کرد و اذعان داشت: دشمنان در سال‌های اخیر با توسل به ترور، مغزهای متفکر را نشانه‌گیری کرده‌اند، اما نمی‌دانند که ایران پر از احمدی‌روشن و رضایی‌هاست.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول