اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در مراسمی صورت گرفت

تجلیل از رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری در خوزستان

خبرگزاری فارس: 112 نفر از دارندگان رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری سال 90 امروز طی مراسمی با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش در اهواز تجلیل شدند.

تجلیل از رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالرحمان فلاحی ظهر امروز در مراسم تجلیل از رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری سال 90 و مدال آوران المپیادها در محل تالار فردوسی اهواز اظهار داشت: آمار پذیرفته شدن داوطلبان خوزستانی در کنکور سراسری سال 90، رشد قابل توجهی در مقایسه با سال‌های گذشته داشته است.

وی از ارتقای رتبه علمی استان در بخش آموزش و پرورش خبر داد و گفت: رتبه علمی خوزستان از 19 در سال گذشته به 15 در سال جاری ارتقا یافته است. این در حالیست که سه سال گذشته استان در رتبه 27 کشوری قرار داشت.

فلاحی بـا اشاره به حمایت از نخبگان دانش‌آموزی استان در کنار اجرای بهبود کیفیت آموزشی کل مدارس به عنوان اهداف آموزش و پرورش استان افـزود: در سال 91 برنامه‌ریزی شده که رتبه پنج درجه صعود کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت شورای آموزش و پرورش نسبت به ارتقای جایگاه علمی استان، رؤسای دانشگاه‌ها به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید دانشگاهی در استان هستند که قطعاً این امر باعث افزایش شانس قبولی داوطلبان ما می‌شود.

فلاحی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان به دنبال ارتقای نمره علمی دانش‌آموزان است که رشد نمرات علمی دانش‌آموزان در دروس مختلف گروه‌های آموزشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور 90نسبت به سال‌های گذشته وضعیت رو به رشدی را نشان می‌دهد.

فلاحی ادامه‌داد: این مراسم با هدف افزایش انگیزه داوطلبان خوزستانی در این زمینه برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در این مراسم از حدود 112 نفر از پذیرفته شدگان برتر کنکور سراسری  90 و مدال آوران المپیادهای علمی و نخبگان خوزستان قدردانی شد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول