اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/جوان امروز، امید فردا/

افتخارآفرینان کنکور در طبس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش تجلیل از ممتازان کنکور سراسری سال 1390 در طبس، از 42 نفر از افتخارآفرینان و کسب‌کنندگان رتبه‌های برتر کنکور قدردانی شد.

افتخارآفرینان کنکور در طبس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان طبس، همایش تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری سال 1390 با عنوان «جوان امروز، امید فردا، یادمان شهدای عرصه علم و فناوری» صبح امروز در محل تالار همایش‌های امام‌زاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش طبس ضمن تبریک به افتخارآفرینان عرصه‌های مختلف علمی در این شهرستان، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای از جمله شهید احمدی‌روشن را گرامی داشت.

غلامحسین طاهری بیان کرد: همایش تجلیل از ممتازان کنکور سراسری در طبس به پاس افتخارآفرینی جوانان طبسی در کنکور سراسری و به منظور ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان، هم‌چنین در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای دانش‌آموزان سال آخر مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم رضوی و عضو هیئت علمی این دانشگاه نیز طی سخنانی با اشاره به نام‌گذاری سال 1391 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری را براساس مصلحت، حکمت و شرایط جامعه دانست.

حجت‌الاسلام روشن‌ضمیر اظهار داشت: جهاد اقتصادی به اتمام نرسیده و نام‌گذاری امسال نیز در ادامه نام‌گذاری سال گذشته و در راستای تکامل آن است.

سخنرانی عباس ذوالفقاری مدیرعامل مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین ‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) کاشمر، چوبداری دانشجوی دکترای شیمی و بدرام دانشجوی دکترای مکانیک، هم‌چنین اهدای لوح سپاس و هدایایی به 42 نفر از ممتازان کنکور سراسری سال 1390 و رشته‌های فنی که حائز رتبه‌های یک، دو و سه رقمی شده بودند از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

همایش تجلیل از ممتازان کنکور سراسری سال 1390 در طبس از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس و با همکاری مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین‌ بن موسی‌الکاظم(ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) کاشمر برگزار شد.

در این همایش امام جمعه و فرماندار طبس، تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان، اعضای انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس، مدیران مدارس مقطع متوسطه و جمعی از دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی و دانشجویان طبس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول