اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دهه فجر امسال

مسابقات ورزش روستایی در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان کردستان از برگزاری مسابقات طناب‌کشی، دو و فوتسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در استان خبر داد.

مسابقات ورزش روستایی در کردستان برگزار می‌شود
رئیس هیئت روستایی و عشایری کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، به حضور تیم کشتی روستایی این استان در مسابقات کشوری کشتی ساحلی جزیره قشم اشاره کرد و اظهار داشت: تیم کشتی ساحلی کردستان با 9 نفر کشتی‌گیر، یک مربی و یک سرپرست در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

به گفته هادی کاظمی کشتی‌گیران رده سنی بزرگسالان در دو وزن 85 و 85+ کیلوگرم، جوانان در چهار وزن 60، 70، 80 و 80+ و نوجوانان در سه وزن 60، 70 و 70- با رقیبان خود به رقابت می‌پردازند.

* فوتبال روستایی کردستان در جمع هشت تیم برتر کشور قرار گرفت

کاظمی از راه‌یابی تیم فوتبال روستایی استان به جمع هشت تیم برتر مسابقات منطقه‌ای کشور خبر داد و گفت: تیم فوتبال روستایی کردستان در مرحله اول مسابقات منطقه‌ای کشور با تیم‌های کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان به رقابت پرداخت و عنوان دوم را کسب کرد.

به گفته وی، این تیم در مرحله دوم مسابقات مذکور با تیم برتر منطقه 3 یعنی اردبیل به رقابت پرداخت و به جمع هشت تیم برتر کشور راه‌ یافت.

کاظمی با بیان اینکه مسابقات فوتبال روستایی هشت تیم برتر کشور در دو گروه چهار تیمی ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر تیم کردستان در گروه اول قرار گرفته و  نماینده کردستان در این گروه باید با تیم‌های اصفهان، کرمان و خراسان شمالی به رقابت بپردازد.

به گفته وی مسابقات گروه اول که تیم کردستان در آن حضور دارد 19 تا 22 ماه جاری در کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول