اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

تجلیل از 50 ورزشکار برتر روستایی مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: از 50 ورزشکار برتر روستایی مازندران در حضور مسئولان ورزش استان در قائمشهر تجلیل می‌شود.

تجلیل از 50  ورزشکار برتر روستایی مازندران

مهدی معافی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در این مراسم از ورزشکاران روستایی که در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند، طبق رنگ مدال تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: جوایز و هدایا این ورزشکاران توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل روستایی استانداری، هیئت ورزش روستایی و عشایری استان و اداره ورزش و جوانان قائمشهر تهیه شده است.

معافی گفت: مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان روستایی زن و مرد که در روز 21 اسفند از ساعت 15 در سالن ورزشی روستای قادیکلا قائمشهر برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: در این روز همچنین از ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول روستایی که موفق به مدال برون مرزی شدند نیز تجلیل می‌شود.

مسئول ورزش روستایی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بین روستائیان استان در 12 ماده خبر داد و افزود: این مسابقه برای نخستین بار در سطح استان با حضور پرشور ورزشکاران روستایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مسابقه ورزشکاران در بخش‌های دراز و نشست، پرش جفت دو طرف، بارفیکس، دوی 1200 متر، دوی 36 متر، دوی مارپیچ، پرش عمودی، پرش طول، انعطاف‌پذیری شانه، انعطاف‌پذیری ران، انعطاف پذیری تنه پشت و تنه جلو با هم رقابت می‌کنند.

مسئول ورزش روستایی ادراه کل ورزش و جوانان مازندران در پایان هدف از برگزاری مسابقات بین ورزشکاران زن و مرد روستایی استعداد یابی ورزشکاران روستایی، کار تحقیقاتی و توسعه قابلیت‌های جسمانی آنها عنوان و اظهار داشت: بیشتر ورزشکاران ملی و مدال‌آور زن و مرد کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی را ورزشکاران روستائیان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول