اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

یک فروند بالگرد ترافیک راه‌های اصفهان را کنترل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به دنبال بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود از اواخر روز گذشته تاکنون یک فروند بالگرد ترافیک راههای اصفهان را کنترل می‌کند.

یک فروند بالگرد ترافیک راه‌های اصفهان را کنترل می‌کند

علی نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با وضعیت راه‌ها در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود از اواخر روز گذشته تاکنون شاهد افزایش حجم تردد و ترافیک در جاده‌های استان هستیم به گونه‌ای که هم‌اکنون ترافیک نیمه‌سنگینی را در راههای استان داریم.

وی افزود: در حال حاضر محور اصفهان به تهران و شیراز به اصفهان از پرترددترین محورهای استان اصفهان به حساب می‌آیند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از دو روز گذشته تاکنون یک فروند بالگرد محورها و جاده‌های پرترافیک استان اصفهان را کنترل و نظارت می‌کند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از بروز حوادث تلخ جاده‌ای در بازگشت مسافران نوروزی به کار بسته است، تأکید کرد: رانندگان باید با سعه‌صدر و آرامش رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی پرهیز کرده تا خاطره‌ای خوش از سفر را به یادگار بگذرانند.

نیکبخت با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 200 دستگاه خودرو به صورت محسوس و نامحسوس محورهای استان را کنترل می‌کنند، یادآور شد: با آغاز دور پایانی سفرهای نوروزی و ازدحام خودروها در جاده‌های استان 20 دستگاه خودرو گشت به این ناوگان اضافه شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول