اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارندگی در بعضی مناطق

تردد در جاده‌های کرمان به خوبی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: تردد وسایط نقلیه در مسیر انار، شهربابک، سیرجان به سمت هرمزگان در مسیرهای رفت و برگشت متراکم است، اما تردد در دیگر مسیرهای استان کرمان به خوبی انجام می‌شود.

تردد در جاده‌های کرمان به خوبی انجام می‌شود

احمد حجت‌آبادی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون حادثه وسایط نقلیه در راه‌های استان کرمان نداشته‌ایم.

وی افزود: تردد وسایط نقلیه در مسیر انار، شهربابک، سیرجان به سمت هرمزگان در مسیرهای رفت و برگشت متراکم است، اما تردد در دیگر مسیرهای استان کرمان به خوبی انجام می‌شود.

حجت‌آبادی به بارش باران در محورهای برون شهری استان کرمان اشاره و تصریح کرد: با توجه به طولانی بودن مسیرهای استان کرمان و لغزندگی جاده‌ها، رانندگان باید رانندگی بدون عجله‌ای داشته باشند و سفر خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه شرقی‌ترین تا غربی‌ترین و شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین مسیرهای استان کرمان حدود 700 کیلومتر راه را شامل می‌شود، بیان داشت: رانندگان در مسیرهای استان کرمان به صورت مداوم رانندگی نکنند، بلکه طی مسیر دقایقی را توقف کنند و به استراحت و نرمش بپردازند.

حجت‌آبادی از به کارگیری تمام نیروهای پلیس راه استان کرمان در ایام نوروز خبر داد و افزود: این نیروها برای انجام هرچه بهتر سفرهای نوروزی به مسافران استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول