اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان خبر داد

2 کشته و 10 مجروح نتیجه بی‌احتیاطی در جاده‌های بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان گفت: تاکنون در حوادث جاده‌ای این شهرستان، 2 نفر کشته و 10 نفر مجروح شده‌اند.

2 کشته و 10 مجروح نتیجه بی‌احتیاطی در جاده‌های بهبهان

غلامرضا شهبازی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص آخرین آمار اقدامات انجام گرفته در پست‌های امداد و نجات بین‌شهری جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال، دو پست امداد و نجات را در محورهای بهبهان به شیراز و بهبهان به زیدون دایر کرده و در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این پست‌ها گفت: نیروهای این پست‌های امدادی به دو مورد تصادف و 10 نفر مجروح رسیدگی، 57 نفر را درمان سرپایی، سه نفر را به بیمارستان اعزام، 19 خانوار را اسکان داده و 19 مورد نیز توزیع مواد غذایی داشته‌اند.

شهبازی‌مقدم با بیان اینکه تاکنون دو نفر در تصادفات جاده‌ای در محورهای بهبهان به کام مرگ رفته‌اند، تصریح کرد: در ساعت 17 و 50 دقیقه روز دوم فروردین‌ماه در محور بهبهان به گچساران، دو دستگاه پراید که یکی از آبادان عازم گچساران بوده و دیگری از گچساران به سمت دهدشت در حال حرکت بودند، به دلیل انحراف چپ خودروی عبوری از سمت آبادان، این دو دستگاه با یکدیگر برخورد شدیدی کردند.

وی ادامه داد: در ساعت 18 و 10 دقیقه به تیم امداد و نجات هلال‌احمر مستقر در این محور اعلام حادثه شد که با وجود فاصله 18 کیلومتر پست امدادی تا محل حادثه، نیروهای این جمعیت در کمتر از هفت دقیقه خود را به حادثه‌دیدگان رسانده و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان با بیان اینکه مجروحان و افراد گرفتار شده در خودروها با ابزار هیدرولیک نجات یافته‌اند، اذعان داشت: متأسفانه شدت حادثه به حدی بود که یک خانم در محل حادثه فوت کرده و پنج نفر دیگر نیز مجروح شده‌بودند که با همکاری اورژانس گچساران، به بیمارستان شهید رجایی این شهر منتقل شدند.

وی افزود: در میان مجروحان، حال یک نفر دیگر وخیم بود که طبق اخبار رسیده، وی نیز طعمه بی‌احتیاطی در جاده و رانندگی شده و به کام مرگ فرو رفته‌است.

شهبازی‌مقدم در پایان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در هنگام حرکت در جاده و سفرها خاطرنشان کرد: طبق آمارهای اخذ شده، تلفات جاده‌ای در بازه زمانی مشابه نسبت به سال گذشته کاهش یافته‌است که نتیجه تلاش‌ها و فرهنگ‌سازی‌های مسئولان در این حوزه است.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول