اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

ولایت فقیه امروز ایران را مقابل همه توطئه‏ها بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ولایت فقیه امروز ایران اسلامی را مقابل همه توطئه‏های خارجی و داخلی بیمه کرده است.

ولایت فقیه امروز ایران را مقابل همه توطئه‏ها بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در نشستی 12 فروردین را روز بیعت ملت ایران با اسلام عزیز برای دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی دانست.

وی خاطر نشان کرد: اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران که در همه‏پرسی روز 12 فروردین 58 با مشارکت 98،2 درصدی مردم همراه بود، مبتنی بر اصل ولایت مطلقه فقیه بوده که همین مهم امروز ایران را در مقابل همه توطئه‏های دشمن مصون ساخته است.

قاسمی‏فرزاد این روز را روز ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‏طلبانه و آزادی‏خواهانه تاریخ بشری در ایران اسلامی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: ملت ایران همواره آگاه، آزاده و فهیم در دوازدهم فروردین ماه سال 1358 با رأی قاطع آری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت رساندند.

این مسئول ادامه داد: با این انتخاب آگاهانه در همه‏پرسی فراگیر و تاریخی، طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستم‏شاهی را در هم پیچید و دست ردی بر سینه‌ زورگویان خارجی زد و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم‏شاهی در ایران پایان داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را شایسته ملتی عدالت‏خواه چون ملت ایران اسلامی عنوان کرد.

وی بیان داشت: مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره با حضور همیشگی خود در صحنه این شعار را در جهان معنا کرده‏اند و بار دیگر در سال نو که به تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام گرفته، می‌کوشند تا همواره سرفرازتر گام بردارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول