اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/277

ابوترابی: مردم در انتخابات تبعیت از ولایت‌فقیه را ثابت کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: مردم با حضور در انتخابات، بر لزوم تبعیت از ولایت‌فقیه تأکید کردند.

ابوترابی: مردم در انتخابات تبعیت از ولایت‌فقیه را ثابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین ابوترابی در جلسه نظارت ستادی برنامه‏های شش ماهه دوم بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود گفت: مردم با حضور با نشاط و با بصیرت در انتخابات، بر تبعیت از ولایت‌فقیه و حمایت از رهبری تأکید کردند.

ابوترابی با اشاره به تهدیدات و تحریم‏های دشمنان قبل از انتخابات و پیش‏بینی حضور کم‏رنگ مردم در صحنه گفت: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود و نشان داد که مردم ما از تحریم و تهدید نمی‏هراسند و در کنار انقلاب و نظام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه نمایندگان ملت باید بدانند که حضور آنها در مجلس به پشتوانه رأی مردم است، افزود: ملت ایران نشان داد که اگر نماینده‏ای به وظایف خود عمل نکند، به او رأی نمی‏دهند، چرا که مردم به کارایی و تعهد افراد توجه دارند و به حزب، دسته و گروه سیاسی بی‏توجه هستند.

ابوترابی در پایان با اشاره به نظارت ستادی از عملکرد حوزه‏ها و کانون‏ها گفت: هدف از برگزاری این نظارت‏ها، بررسی عملکرد حوزه‏ها در اجرای برنامه‏ها و رفع نواقص و معایب و پیدا کردن راهکارهای مناسب در اجرای صحیح برنامه‏هاست.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول