اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

وحدت حول ولایت فقیه نجات‌بخش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: وحدت حول محور ولایت فقیه در ایران اسلامی نجات‌آفرین و عزت‌بخش است.

وحدت حول ولایت فقیه نجات‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در آخرین جلسه ستاد نماز جمعه کوثر اظهار داشت: یکی از سنگرهایی که مردم می‌توانند نمودی از وحدت و انسجام امت اسلامی را مشاهده کنند، سنگر نماز جمعه است که با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب این سنگر مستحکم و با بنیان قوی ماندگار شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان و قسم‌خوردگان این ملت در سال‌های متفاوت تلاش کردند تا این سنگر را به یک فضای ناامنی و غیر قابل آرامش برای حضور مردم تبدیل کنند تا سنگرهای نماز جمعه خالی بماند در حالی که ما با تقدیم صدها شهید در این سنگر عظیم به شکوفایی و بالندگی واقعی دست یافتیم.

عبداللهی محور اساسی هجمه‌های دشمنان را ایجاد تفرقه و دودستگی بین فرق اسلامی توصیف کرد و افزود: بصیرت و هوشیاری پادزهر این سم مهلک است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که سنگر نماز جمعه صلابت و سر زندگی خاصی پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: حضور افراد متدین و انقلابی در ستادهای نماز جمعه منشأ خیر و برکت و حرکت‌های رو به جلو بوده است.

وی از حضور با صلابت مردم خداجوی شهرستان کوثر در سنگر نماز جمعه قدردانی کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم از این تریبون اصلی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، روشنگری‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حرکت‌های تاریخی استفاده کنیم.

به گزارش فارس، امام جمعه کوثر اضافه کرد: هر چه قدر حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه بیشتر باشد به همان میزان هراس و بیمناکی دشمن بیشتر می‌شود.

فرماندار کوثر نیز در این جلسه یادآور شد: با فراهم آوردن امکانات لازم نیاز است حضور بیشتر مردم را در آیین نماز جمعه شاهد باشیم.

سعدالله رئیس‌ساداتی با بیان این‌که ائمه جمعه بازوان ولایت در کشور هستند، گفت: قدر شناختن این ظرفیت عظیم نیاز به آگاهی و بصیرتی دارد که ملت ما از آن برخوردار هستند.

وی نقش مؤثر اعضای ستاد نماز جمعه در فراهم کردن بستر حضور همه اقشار در صفوف نماز جمعه را مهم برشمرد و افزود: نماز جمعه از نعمت‌های بزرگ نظام اسلامی برای مردم است که بستر حضور مؤمنان را در یک مکان فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول