اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

ولایت‌فقیه بهترین نعمت الهی است

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: همه ما باید مطیع رهبری و ولی‌فقیه باشیم زیرا این بهترین نعمتی است که خداوند در اختیار مردم ایران قرار گذاشته است.

ولایت‌فقیه بهترین نعمت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در جمع گروهی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اسلام برترین دین الهی است و چیزی بالاتر از آن وجود ندارد.

وی با اشاره به زندگی حضرت ابراهیم(ع) در میان کافران افزود: این پیامبر الهی به منظور تبیین توحید برای مردم زمان خود ماه و ستارگان را به عنوان خدایان فانی معرفی کرده و خدای یگانه را شایسته پرستش دانست.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مکتب تربیتی امام صادق(ع) به گونه‌ای بود که شاگردان ایشان توان تبلیغ دین اسلام را در هر شرایطی داشتند و اکنون نیز مردم ایران به ویژه پرسنل سپاه پاسداران به عنوان تربیت‌یافتگان نظام اسلامی باید در این زمینه کوشا باشند.

وی با تاکید بر حفظ موقعیت هر شخص در سطح جامعه گفت: همه ما باید مطیع رهبری و ولی‌فقیه باشیم زیرا این بهترین نعمتی است که خداوند در اختیار مردم ایران قرار گذاشته است.

علوی گرگانی رمز پیروزی نظام اسلامی را پیروی و اطاعت از ولایت‌فقیه دانست و اظهار کرد: هر کس عمل صالح داشته باشد خداوند نیز او را یاری خواهد کرد بنابراین اخلاص در تمام کارها موجب برکت بیشتر در اعمال خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه ارزشمندی کارها ارتباط مستقیمی با نیت اعمال دارد، افزود: برادری و دوستی در جامعه از عوامل بهروزی و پیروزی مردم است بنابراین همه ما باید تلاش کنیم تا با هم متحد بوده و یکدیگر را یاری کنیم.

وی تاکید کرد: باید از خداوند بخواهیم که هیچ‌گاه نعمت ولایت‌فقیه را از ما نگرفته و ملت ایران همواره زیر سایه این برکت الهی زندگی کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول