اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس مطرح کرد

بازدید 42 هزار گردشگر نوروزی از بلندترین برج آجری جهان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: در تعطیلات نوروز امسال 42 هزار و 881 گردشگر نوروزی از بلندترین برج آجری جهان دیدن کردند.

بازدید 42 هزار گردشگر نوروزی از بلندترین برج آجری جهان

نورمحمد جعفری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برج قابوس از شاهکارهای معماری در شهرستان گنبدکاووس است که بیش از پیش پذیرای گردشگران نوروزی است.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات از 26 اسفند تا امروز 60 هزار و 535 نفر هم از بازارچه مرزی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس جاذبه‌های زیاد تاریخی فرهنگی و طبیعی برای گردشگران نوروزی دارد، افزود: تالاب آلماگل یکی از سه تالاب بین‌المللی و از جاذبه‌های طبیعی بخش داشلی‎برون این شهرستان است که تا این لحظه پذیرای 21 هزار و 406 نفر بوده است.

جعفری با اشاره به وجود حرم مطهر یحیی بن زید(ع) و شهر باستانی جرجان در سه کیلومتری گنبدکاووس افزود: آمار بازدیدکنندگان از شهر باستانی جرجان نیز در همین مدت دو هزار و 947 نفر است.

وی همچنین یادآور شد: تعداد 5 هزار و 938 نفر هم در مراکز اقامتی ستاد اسکان این شهرستان استقرار داده شدند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس مهم‌ترین ویژگی ستاد اسکان این شهرستان را دادن خدمات ویژه به مسافران اعلام کرد و افزود: وجود پیک موتوری برای راهنمایی مسافران در طول مدت تعطیلات، ویزیت رایگان  مسافران در نوبت‎های شبانه و استقرار اتوبوس گردشگری در محل‎های اسکان از مزیت‌های ستاد اسکان در شهرستان گنبدکاووس است.

جعفری هدف این سرویس‌دهی مناسب اماکن را فراهم آوردن رفاه برای مردم و رضایت‌مندی گردشگران عنوان کرد و افزود: اعضای ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفر در شهرستان گنبدکاووس تعامل خوبی با هم دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول