اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

3.5 میلیون گردشگر نوروزی وارد آبپخش شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: 3.5 میلیون گردشگر نوروزی وارد آبپخش شدند.

3.5 میلیون گردشگر نوروزی وارد آبپخش شدند

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ظهر روز دوازدهم فروردین ماه بیش از 3.5 میلیون مهمان نوروزی وارد آبپخش شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: تلاش بسیار زیادی برای خدمات‌رسانی بهینه به مهمانان انجام گرفته و به نظر می‌رسد رضایت خاطر بخش عظیمی از مهمانان نوروزی فراهم شده باشد.

رضایی بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی همواره بر رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی توجه خاص داشته‌ایم و خدمات شهری به نحو مطلوب‌تر از گذشته به شهروندان آبپخشی ارائه شده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: شهروندان آبپخشی در روزهای تعطیلات نوروزی مانند بال‌هایی برای ستاد تسهیلات سفر نوروزی اقدام کرده‌اند و همواره مسافران و گردشگران نوروزی را به نحو مطلوب برای بازدید از اماکن گردشگری شهر و بخش آبپخش راهنمایی کرده‌اند و صمیمانه از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

این مسئول گفت: باید تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبپخش به نحوی انجام دهیم که مسافران نوروزی پس از مسافرت به آبپخش خاطره‌ای خوش از این شهر در ذهن داشته باشند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اذعان داشت: در سال‌های گذشته اقدامات ارزنده‌‌ای برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبپخش صورت گرفته و امید داریم مسئولان در سال جاری با شتاب بیشتری بر این امر توجه کنند به طوری که در سال آتی زیرساخت‌های گردشگری آبپخش به نحوی مطلوب افزایش یابد.

رضایی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای اسکان مسافران نوروزی در آبپخش، در سال جاری آموزش و پرورش که مسئولیت پایگاه اسکان را بر عهده دارد اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده و رضایت خاطر مسافران نوروزی را در این زمینه جلب کرده است.

وی بیان داشت: آبپخش جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و در سال‌های اخیر این جاذبه‌های گردشگری مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفته به طوری که شاهد افزایش 120 درصدی ورود مسافران نوروزی در شهر آبپخش بوده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: آبپخش یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان بوشهر است و مسافران نوروزی که قصد عزیمت به شهرستان‌های شمالی استان را دارند از این محور پر تردد عبور می‌کنند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول