اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

فعالیت 200 راهدار در محورهای مواصلاتی استان زنجان

خبرگزاری فارس: کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر 200 راهدار در راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان زنجان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 200 راهدار در محورهای مواصلاتی استان زنجان

احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز اکیپ ویژه راهداری در جاده‌های استان زنجان مشغول فعالیت است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مشغول فعالیت هستند.

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین با اشاره به فعالیت 200 خودرو راهداری در راه‌های استان زنجان اضافه کرد: این خودروها نیز با تجهیزات کامل در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

خلیلی همچنین از آماده‌باش کامل 28 راهدارخانه زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر پرسنل راهداری مشغول گشت‌زنی در جاده‌ها و راه‌های استان زنجان هستند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان در ایام نوروز متذکر شد: در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان باز بوده و مشکل تردد در این راه‌ها وجود ندارد.

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان با اشاره به اینکه همه راه‌های روستایی در استان زنجان باز بوده و مشکل تردد در آنها وجود ندارد اذعان داشت: گردنه‌های استان زنجان نیز مشکلی از نظر تردد ندارند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول