اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان زنجان:

محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: همه محورهای مواصلاتی استان زنجان در حال حاضر باز است.

محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر همه جاده‌های استان باز بوده و تردد در این جاده‌ها امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در جاده‌های استان وجود ندارد تصریح کرد: به دلیل آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در حال حاضر ترافیک جاده‌ها در استان زنجان نیمه سنگین است.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه دیروز یک مورد تصادف جرحی در زنجان به وقوع پیوسته است تصریح کرد: به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یک وانت پیکان در جاده زنجان به تهران واژگون شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف جرحی یک نفر مجروح شده است افزود: خوشبختانه دیروز در جاده‌های استان تصادفی که منجر به فوت شود روی نداده است.

شیر محمدی با اشاره به آغاز بارش در استان زنجان در چند ساعت آینده تصریح کرد: رانندگان باید با رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی از بروز حادثه جلوگیری کنند.

وی بر ضرورت رعایت سرعت از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: عدم رعایت سرعت همواره در جاده‌های استان حادثه‌ساز است.

جانشین پلیس راه استان زنجان یادآور شد: همه محورهای مواصلاتی استان زنجان در حال حاضر باز است و جاده‌ زنجان به بیجار نیز در حال حاضر با توجه به آغاز بارش برف از سمت استان کردستان باز بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همواره موجب کاهش آمار تصادفات در جاده‌ها است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول