اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان قزوین خبر داد

تداوم کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان قزوین با اشاره به تداوم کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی قزوین تا ظهر فردا گفت: مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

تداوم کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی قزوین

محمدامین نصراللهی‌زاده دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به علت وجود کولاک شدیدی که هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی قزوین حاکم است، عبور و مرور در جاده‌ها به خصوص مسیرهای منتهی به رشت و زنجان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: طبق گزارش واصله از اداره هواشناسی این موج تا فردا ظهر در استان قزوین حاکم است و محدودیت‌های عبور و مرور نیز تا فردا ادامه دارد.

مدیرکل راه و ترابری استان قزوین با اعلام آمادگی 100 درصدی نیروهای راه و ترابری استان عنوان کرد:‌ راه و ترابری استان قزوین با 24 اکیپ متشکل از 177 دستگاه ماشین‌آلات و 283 نیروی انسانی تمام محورهای مواصلاتی استان را زیر نظر داشته و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

نصراللهی‌زاده تأکید کرد: تاکنون تلفات جانی در جاده‌های مواصلاتی قزوین رخ نداده است ولی با توجه به کولاک شدید و یخبندان مسافرانی که عجله ندارند شب را توقف و از رانندگی در این شرایط خودداری کنند.

انتهای پیام/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول