اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

محورهای مواصلاتی استان زنجان در حال بازگشایی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به گرم شدن هوا، همه راه‌های مواصلاتی استان زنجان در حال بازگشایی است.

محورهای مواصلاتی استان زنجان در حال بازگشایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران استان زنجان اظهار کرد: 359 نفر از پرسنل و همکاران راه و شهرسازی در 24 ساعت گذشته در راه‌های مواصلاتی استان حضور داشته و در کنار سایر عوامل با هدف کنترل بحران در استان تلاش کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 200 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در راه‌های مواصلاتی و فرعی استان تلاش کردند افزود: 28 راهدارخانه نیز با همکاری سازمان‌های مختلف مشکلات در راه‌ماندگان را رسیدگی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش همه همکاران باز نگه داشتن محورهای اصلی و فرعی استان بود افزود: در محور طارم به زنجان به دلیل بروز کولاک شدید راهداران نیز در راه مانده بودند که خوشبختانه نجات یافتند.

وی با بیان اینکه 400 خودرو در 24 ساعت گذشته در راه‌ مانده بودند افزود: این خودروها به محل‌های امن انتقال داده شده و یک هزار و 465 نفر در راه مانده نجات یافتند.

باباپور با اشاره به در راه ماندن یک خودروی نیسان در محور تهم به گولجه تصریح کرد: این فرد نیز ساعت 2 بامداد با تلاش‌های انجام شده نجات یافت.

وی با بیان اینکه آزادراه زنجان به قزوین، زنجان به طارم و دندی به تخت سلیمان در حال حاضر مسدود است افزود: ارتباط 450 ‌روستا نیز در استان به دلیل وجود برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه راه‌های روستایی نیز با توجه به آغاز سال جدید تا آخر وقت امروز بازگشایی می‌شود یادآور شد: برخی روستاهای استان که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند تا فردا بازگشایی می‌شوند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه ادامه داد: جاده اصلی زنجان به سمت صائین قلعه در حال بازگشایی است.

کلیم‌الله وثوقی با بیان اینکه محور زنجان به طارم نیز در حال بازگشایی است افزود: با کاهش میزان وزش باد همه راه‌های روستایی و اصلی بازگشایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات در استان برای بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی استان آماده شده است افزود: مشکلی در راستای بازگشایی این محورها وجود ندارد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول