اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

بازگشایی محور مواصلاتی زاهدان ـ بم

خبرگزاری فارس: معاون راهداری راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: محور مواصلاتی زاهدان ـ بم که بر اثر طوفان و گرد و خاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

بازگشایی محور مواصلاتی زاهدان ـ بم

ملک محمد راهواره امروز در حاشیه بازگشایی محور زاهدان ـ بم به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عصر روز گذشته با شدت یافتن طوفان گرد و خاک محور مواصلاتی زاهدان بم مسدود شد که تلاش راهداران و دستگاه‌های امدادی برای بازگشایی محور آغاز شد.

وی افزود: با تلاش راهداران و دستگاه‌های امدادی صبح امروز محور زاهدان - بم بازگشایی شد.

معاون راهداری راه ‌و ترابری سیستان و بلوچستان بیان داشت: هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان بازگشایی و تردد در آنها روان است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی طوفان همچنان در منطقه ادامه دارد از رانندگان خواست با چراغ روشن و با احتیاط در محورها حرکت کنند.

راهواره ادامه داد: مسافرانی که در پی مسدود شدن محور زاهدان بم گرفتار شده بودند به راهدارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین راهی هدایت شدند.

رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: اقلام امدادی و غذایی شامل نان، آب معدنی و بسته‌های غذایی در بین تعداد 81 خانوار در قالب 275 نفر که بر اثر شدت طوفان در محور زاهدان ـ بم گرفتار شده بودند توزیع شد. 

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول