اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس نهم

رسیدگی به امور زائران بدون مدیریت واحدگردشگری محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس نهم گفت: رسیدگی به امور زائران بدون مدیریت واحد گردشگری محقق نمی‌شود.

رسیدگی به امور زائران بدون مدیریت واحدگردشگری محقق نمی‌شود

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: یکی از مسائلی که می‌تواند نقش مؤثری در حوزه گردشگری و مدیریت زائر در استان و مشهد داشته باشد، بهره‌گیری از یک مدیریت واحد در این حوزه است.

منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس نهم گفت: تحقق مدیریت واحد گردشگران استان و زائران بارگاه منور رضوی مستلزم نگاه‌های کلان مسئولان استانی و کشوری است.

وی ادامه داد: باید مسئولان کشور و استان در ارتباط با رفع مشکلات و نیازهای مشهد به این شهر به عنوان یک استان نگاه کنند، چرا که در حال حاضر مشهد با 3 میلیون جمعیت سالانه پذیرای بیش از 25 میلیون زائر است که مدیریت این تعداد زائر و رفع نیازهای آنان بدون نگاه‌های کلان و ملی امکان‌پذیر نیست.

وی فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در استان و مشهد را در جذب مسافران و زائران استان و مشهد مهم ارزیابی کرد و گفت: البته در فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری علاوه بر مشهد باید به فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان‌های استان نیز توجه شود.

منتخب مردم تربت‌حیدریه در مجلس نهم ادامه داد: بی‌شک مسافرانی که قصد عزیمت به مشهد‌الرضا را دارند در مسیر راه از شهرستان‌های استان عبور می‌کنند که در این راستا فراهم کردن شرایط گردشگری در شهرستان‌های استان می‌تواند نقش بسزایی در جذب مسافران و زائران به این استان و مشهد داشته باشد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول