اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اعلام کرد:

افزایش 25 درصدی ترافیک مرکزی اصفهان در نوروز 91

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از افزایش 25 درصدی ترافیک در هسته مرکزی شهر اصفهان در نوروز 91 خبر داد.

افزایش 25 درصدی ترافیک مرکزی اصفهان در نوروز 91

سرهنگ حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان بیشترین گردشگر را در نوروز 91 داشته است، اظهار کرد: به دلیل جاذبه‌های شهر اصفهان در نوروز 91 شاهد شلوغی خیابان‌های اصفهان بودیم، به نحوی که پلاک‌های متفاوت خودروها بیانگر استقبال حضور مسافران نوروزی از سراسر ایران به اصفهان در سطح شهر بوده است.

وی بیشترین تردد و حجم شلوغی خیابان‌ها در هسته مرکزی و رینگ یک ترافیک شهری اصفهان دانست و افزود: خیابان‌های مشرف به رودخانه زاینده‌رود و خیابان‌های مشرف به محل اماکن دیدنی و تاریخی از جمله، خیابان مطهری، سی‌وسه پل، چهارراه تختی، خیابان فردوسی، میدان امام حسین(ع) به سمت میدان امام خمینی(ره) بیشترین حجم شلوغی را داشته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز افزایش 25 درصدی حجم ترافیک را نسبت به سایر مواقع عادی در شهر اصفهان داشتیم که تردد را در هسته مرکزی شهر با مشکل مواجه و به کندی پیش می‌برد.

وی حاشیه پارک ناژوان و نیز پارک‌ها را از دیگر قسمت‌های پر ترافیک سطح شهر برشمرد و گفت: در ایام نوروز سایر خیابان‌هایی که در ایام غیر نوروز شاهد حجم ترافیک بوده است در نوروز با خلوتی خیابان رو به رو بوده است.

غلامی میدان امام خمینی(ره) و خیابان سپاه را از خیابان‌های پرترددی دانست که طرح ترافیکی از چهارراه شکرشکن و نیز ابتدای خیابان سپاه در آن اعمال شده است.

وی در ادامه به بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن به روز 13 فروردین و بازگشت مسافران از حجم ترافیک کاسته و به مسافران توصیه می‌شود که در روزهای پایانی نوروز بدون عجله و با حوصله و با احتیاط رانندگی کرده و اصفهان را ترک کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول