اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سال جدید

هر اصفهانی 8 پیام تبریک ارسال کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: استان اصفهان 3 میلیون و 800 هزار مشترک همراه اول دارد که به طور متوسط هر مشترک در نخستین روز از سال جدید بیش از هشت پیامک ارسال کرده است.

هر اصفهانی 8 پیام تبریک ارسال کرده است

سیدفاضل زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با میزان پیامک ارسالی اصفهانی‌ها به مناسبت عید نوروز در روزهای ابتدایی سال 91 اظهار داشت: مردم استان اصفهان در نخستین روز از آغاز سال 91 حدود 32 میلیون پیامک ارسال کردند.

وی افزود: میزان ارسال پیامک در 24 ساعت نخست سال 1391 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان یادآور شد: استان اصفهان 3 میلیون و 800 هزار مشترک همراه اول دارد که به طور متوسط هر مشترک در نخستین روز از سال 91، بیش از هشت پیامک ارسال کرده است.

این مسئول در مورد پوشش‌دهی شبکه‌های مخابراتی در ایام نوروز در استان اصفهان گفت: از آن‌جایی که زیرساخت‌های لازم برای پوشش خطوط همراه مسافران نوروزی در مکان‌های شلوغ و پرتردد فراهم شده بود، تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر قطعی و خرابی در شبکه‌های مخابراتی استان گزارش نشده است.

فاضل ادامه داد: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکان در ایام تعطیلات نوروز هشت دفتر در شهر اصفهان و دو دفتر در شهرستان‌های شهرضا و شاهین‌شهر تا 13 فروردین‌ماه از ساعت هشت صبح تا 18 خدمات مخابراتی را به مشترکین همراه اول ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول