اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91

بیشترین تردد خطوط ریلی در محور اصفهان - مشهد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان گفت: از ابتدای نوروز 91 تاکنون بیشترین تردد خطوط ریلی در محور اصفهان - مشهد و اصفهان - بندرعباس صورت گرفته است.

بیشترین تردد خطوط ریلی در محور اصفهان - مشهد است

بهروز تاکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه پیک سفرهای ریلی از 25 اسفند تا 15 فرودین است، اظهار داشت: تمامی تلاش‌های حمل و نقل ریلی اصفهان بر پایه سفری خوش و بدون حادثه بنا شده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت محدود ناوگان حمل و نقل ریلی و عدم افزایش ظرفیت جدید پیش‌‌بینی می‌شود افزایش 10 درصدی استقبال مسافران نوروزی را از این ناوگان داشته باشیم.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان تصریح کرد: سعی شده است در ایام نوروز تمامی ظرفیت پذیرش مسافران قطار تکمیل شود.

وی با بیان اینکه استقبال مسافران از سفر با قطار تاکنون مطلوب گزارش شده است، ادامه داد: بیشترین استقبال و متقاضیان مسافران نوروزی در طی روزهای گذشته از مسیر حمل و نقل ریلی اصفهان - مشهد و اصفهان - بندرعباس بوده است.

تاکی با اشاره به روزهای آخر ایام عید نوروز و پیک بازگشت مسافران، بیان داشت: تمامی توان را با توجه به ناوگان موجود برای تکمیل ظرفیت انجام داده‌ایم چرا که افزایشی در حمل و نقل ریلی و نیز هوایی در این ایام وجود ندارد.

* راه‌اندازی سالن‌های نورالرضا در قطارهای غزال اصفهان

وی ارائه خدمات جانبی شامل ملحفه و پتوی داخل قطار و پذیرایی را از جمله خدمات آماده‌سازی مسافران نوروزی برشمرد و اضافه کرد: امید می‌رود با رویکرد حمل و نقل درون و برون شهری و خدمات بهتر بتوان مردم را راضی‌تر نگه داشت.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان هم‌چنین از ساخت و راه‌اندازی سالن‌هایی با نام نورالرضا خبر داد و گفت: تعدادی از سالن‌های قطار غزال به اصفهان واگذار شده است که در فرودین‌ماه افتتاح رسمی می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین راه‌اندازی این واگن‌ها در مسیر اصفهان و مشهد است که سطح کیفی بالایی را نسبت به سایر واگن‌های قطارهای قبلی برای زائران مشهد مقدس فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول