اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

روز جمهوری اسلامی الگوی تحولات دنیا شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: روز جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطف در سرآغاز حکومت الله منشأ تحولات و دگرگونی در کشورهای اسلامی و بیداری جهان اسلام شده است.

روز جمهوری اسلامی الگوی تحولات دنیا شده است

عباس دستباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در روز 12 فروردین سال 58 مردم ایران چهره عزت و صلابت خود را به نمایش گذاشته و تحقیر روزافزون نظام شیطانی را سر دادند.

وی این روز را روز سرور و عید ملت ایران و تمام ملت‌های آزادیخواه توصیف کرد و افزود: در این روز تجلی حکومت الهی و غلبه حاکمیت اسلام بر شیاطین روزگار را شاهد بودیم که بعد از گذشت 14 قرن از ظهور اسلام در گوشه‌ای از جهان به رهبری پیر و مراد دل همه امت‌ها حاکمیت اسلام برقرار شده است.

دستباز از روز 12 فروردین به عنوان روز سرنوشت تمام امت‌های اسلامی یاد کرد و بیان داشت: بیداری اسلامی که امروز بعد از گذشت سه دهه از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در دنیا رخ داده است نمونه آشکاری از صلابت‌ها و تأثیرگذاری نفس مبارک امام راحل و ملتی است که بر تداوم راه عزت‌آفرین خود پافشاری کرده و هرگز در برابر شیاطین روزگار کوتاه نیامدند.

این مسئول نهال نوپای انقلاب اسلامی را در حال شکوفا شدن و به ثمر نشستن توصیف کرد و ادامه داد: این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و رهبری پیامبرگونه خلف صالح امام راحل مقام عظمای ولایت به درختی تنومند تبدیل شده است با هیچ باد و بارانی به لرزه در نیامده و ابرقدرتی نیز قادر نیست در برابر آن قد علم کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل از 12 فروردین به عنوان تجلی شعور ملت ایران در اثبات حقانیت ملت ایران یاد کرد و گفت: یوم‌الله 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر ایران است که همه به بزرگی و عظمت آن معترف هستند.

وی خواستار تبیین بیشتر جنبه‌های عزت‌آفرین روز 12 فروردین شد و از برگزاری برنامه‌های متنوع در استان اردبیل در این روز به عنوان یک جشن ملی و عید حقیقی یاد کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول