اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری تهران:

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری تهران با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد.

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صفرعلی برات‌لو دقایقی پیش در همایش گرامیداشت 9 دی با اشاره به حماسه ملت غیور ایران اسلامی در 9 دی، اظهار داشت: ابعاد 9 دی بیش از این است که تبیین شده است و به واقع مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این یوم‌الله بار دیگر حماسه آفریدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران با اشاره به ویژگی‌های مردم غیور ایران اسلامی افزود: درک عمیق و صحیح و همچنین وقت‌شناسی از جمله ویژگی‌های ملت ایران است که بار دیگر در حماسه 9 دی نمایان شد.
وی در ادامه با اشاره به ولایت‌مداری مردم ایران بیان داشت: در 9 دی همگان شاهد این بودند که اقشار مختلف جامعه در خلق این حماسه نقش داشته‌اند و حتی افرادی که بعضا تیپ آنها همخوانی نداشت در این مراسم شرکت کرده بودند و با حضور پرشور و دشمن شکن خود ولایت‌مداریشان را به همگان نشان دادند.
برات‌لو با بیان اینکه تهران همواره در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده‌اند خاطرنشان کرد: مراسم 22 بهمن، 23 تیر و حماسه 9 دی تهران اقتدار نظام را بالا برد.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار تهران همچنین با اشاره به مشارکت مردم تهران در انتخابات عنوان کرد: در عرصه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد این بودیم که مردم همیشه در صحنه تهران همچون گذشته حضور چشمگیری داشته‌اند و بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده‌اند.
برات‌لو، جمعیت حاضر در حماسه 9 دی تهران را 4 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس تخمینی که زده شده است 4 میلیون نفر در این حماسه حضور داشته‌اند که از این میزان فقط 2 میلیون نفر آن افرادی بودند که به احمدی‌نژاد رای دادند و این جمعیت نشان از این داشت که همه مردم در این روز یک صدا و همدل به میدان آمده بودند تا بار دیگر از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار تهران بار دیگر به بزرگی این حماسه اشاره و تأکید کرد: هنوز رسانه‌ها نتوانسته‌اند حق این حماسه بزرگ را ادا کنند و این مهم بیانگر این است که همه مردم تهران ولایی هستند و این نشان از اوج بصیرت مردم دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم همواره پشتوانه نظام هستند عنوان کرد: نظام اسلامی ایران بر دو اصل ولایت فقیه و مردم استوار است و تکیه بر نظام همواره مردم بوده است.
برات‌لو، رهبری را عمود خیمه انقلاب دانست و تأکید کرد: در اوج حوادث انتخابات 88 ما شاهد این بودیم که بعد از سخنرانی شیوای مقام معظم رهبری در 29 خرداد ابعاد مختلف این فتنه برای مردم روشن شد و از آن به بعد مردم به خیابان نیامده و فتنه‌گران را همراهی نکردند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران وجود رهبری را برای کشور نعمت دانست و گفت: هیچ کسی به زیبایی و هوشمندانه‌تر از رهبری نمی‌توانست قضایای فتنه را ختم کند، در حالیکه همه گروهک‌ها در تهران جمع شده‌ بودند دشمن با رسانه‌های متعدد خود بر علیه ایران اسلامی تبلیغ می‌کرد و همه سفارت خانه به محل تجمع مخالفان تبدیل شده بود ما شاهد این بودیم با تدابیر حکیمانه رهبری این ماجرا نیز ختم به خیر شد.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.
برات‌لو اضافه کرد: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی خود حماسه‌های همچون 9 دی و حضور پرشور در انتخابات را خلق کند و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌گرداند.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: مردم بصیر انقلاب اسلامی نشان دادند هر جا که نظام نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند وارد صحنه شده و با حضور تأثیرگذار خود با دفاع از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به محکمی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان می‌دهند.
برات‌لو در پایان تصریح کرد: 9 دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کردند هرگز نه راه را گم می‌کنند و نه اینکه دست از رهبر خود بر می‌دارند.
این گزارش حاکی از همایش بزرگداشت 9 دی به همت ستاد گرامیداشت این حماسه در بخش کهریزک و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با حضور صفرعلی برات‌لو معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، محمود کریمی مشاور فرماندار، علی‌نیا بخشدار کهریزک، شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در سالن همایش‌های عطر یاس این شهر برگزار شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول