اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

امروز جمهوری اسلامی محور تصمیم‌گیری و تحولات منطقه است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز محور تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در بسیاری از تحولات منطقه و جهان اسلام است.

امروز جمهوری اسلامی محور تصمیم‌گیری و تحولات منطقه است

محمد رسول محنت‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گیلان غرب اظهار داشت: توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها عامل بازدارندگی تهاجمات دشمنان و شیطنت‌های آنان در معادلات مختلف منطقه‌ای و حتی جهانی است و امروز دوست و دشمن به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در همه معادلات را اعتراف دارند.

وی افزود: امروز هم چشم امید بسیاری از کشورهای جهان از جمله مسلمانان منطقه خاورمیانه و حتی آمریکای لاتین به موفقیت و حضور پررنگ مردم ما در صحنه پیش رو یعنی 12 اسفند ماه است.

محنت‌فر تأکید کرد: در شرایط کنونی که ایران اسلامی کانون توجه کشورهای مختلف قرار گرفته و موج بیداری اسلامی در حال فراگیری در نقاط مختلف منطقه و جهان است، حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند همیشه تأثیرگذار و حائز اهمیت است.

وی افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری در سفر پربرکتشان به استان کرمانشاه و بعد از آن درباره اهمیت درک شرایط حساس منطقه وظیفه همه ما را سنگین‌تر کرد و مردم در 22 بهمن امسال لبیکی بسیار بلند به رهبری گفتند اما عرصه دیگری که امسال باید به همت این جوانان، مردان و زنان غیور فتح شود، قله اقتدار نظام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی حضور در انتخابات را ضرورتی انکار ناپذیر و قابل توجه خواند که زبان استکبار را تا مدت‌ها خواهد بست و بار دیگر عظمت روح بزرگ این ملت را نشان خواهد داد.

وی در پایان گفت: مردم بزرگ و همیشه در صحنه استان کرمانشاه از جمله شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین به عنوان مرزداران عزت و غیرت و شرافت این سرزمین این بار نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد و حضور معنادار خود را به رخ دنیا خواهند کشاند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول