اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

روز جمهوری اسلامی متعلق به همه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جمهوری اسلامی متعلق به مردم و مسئولان بوده و همه افراد جامعه در راستای تبیین آن نقش مهمی دارند.

روز جمهوری اسلامی متعلق به همه ملت ایران است

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین از روزهای تاثیرگذار و افتخارآفرین ملت بزرگ ایران است که عزت و اقتدار نظام را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش داد.

وی با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی متعلق به مردم و مسئولان است اضافه کرد: مسئولان در قبال مردم و مردم در قبال مسئولان دارای وظایفی هستند که باید در نظام جمهوری اسلامی به این وظایف جامه عمل بپوشانند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید از مجرای قانونی به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند افزود: مسئولان باید به وظایف قانونی خود عمل کرده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به وظایف مسئولان برای احقاق حقوق مردم در جامعه ادامه داد: توجه به وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در قالب اسناد بالا دستی برای احقاق حقوق مردم ضروری است.

نصیری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مهم کشور در قالب سند چشم‌انداز توسعه، برنامه پنج ساله توسعه، قانون خدمات کشوری، نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و قانون اساسی خاطر نشان کرد: مسئولان می‌توانند با استفاده از این قوانین در راستای برنامه‌ریزی اصولی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این اسناد قوانین مترقی برای پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف ارائه شده است یادآور شد: باید مسئولان با توسعه خدمات مختلف در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید برای اجرای قوانین دغدغه داشته باشند تصریح کرد: اجرای قوانین برای توسعه و پیشرفت کشور ضروری است.

وی ابراز داشت: مردم نیز باید با حضور آگاهانه و مستمر در صحنه‌های دفاع از نظام به وظایف خود در قبال نظام عمل کنند.

نصیری با بیان اینکه مردم کشور همواره در صحنه‌های دفاع از نظام در 33 سال گذشته حضور داشته‌اند افزود: حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده و مردم به اهمیت حضور خود آگاه هستند.

وی یادآور شد: مردم باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از توطئه‌های دشمنان غفلت نکرده و وفاداری خود را با حضور در صحنه نسبت به نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم انقلابی و همیشه در صحنه در طول تاریخ انقلاب مدافع انقلاب بوده و هستند تصریح کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز آنچه در توان داشته‌اند برای نظام هزینه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت‌هایی که تاکنون در نظام بر سر کار بوده‌اند نسبت به ادای دین خود به مردم اقدام نکرده‌اند افزود: قوه قضائیه و مقننه نیز در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

نصیری یادآور شد: باید زحمات چندین ساله ملت ایران را که همواره در صحنه‌های دفاع از نظام حاضر بوده‌اند ارج نهاده و در زمینه ارتقای شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردم بیش از گذشته تلاش شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول