اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده کل قوا:

امروز جمهوری اسلامی در یک شرایط مسلطی است

خبرگزاری فارس: معاون راهبردی فرماندهی کل قوا گفت: امروز جمهوری اسلامی در یک شرایط مسلطی است، و آنچه که اهمیت دارد این است که باید همانند سال‌های گذشته با اتحاد تحت لوای ولایت پیش رفت.

امروز جمهوری اسلامی در یک شرایط مسلطی است
سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص نصب سپر موشکی ناتو در ترکیه و روسیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی با حرکت‌هایی که منافع ملت‌های مسلمان منطقه را تامین کند، موافق است و اگر حرکتی در ترکیه اتفاق افتد که حمایت ‌از ملت‌های مسلمان و منافع آنها باشد، ایران نیز حامی آن است.
معاون راهبردی فرماندهی کل قوا در ادامه اظهار داشت: همچنین ایران با حرکت‌هایی که در آنها تثبیت کند حضور استکبار جهانی و امکاناتی را برای آنها ایجاد کند مخالف است.
ایزدی با بیان این مطلب که خاورمیانه جدید اسلامی بر مبنای پرچم اسلام در منطقه به اهتزاز در خواهد آمد، افزود: حرکتی که در منطقه انجام شده، حرکتی اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی است که استکبار جهانی آمده و می‌خواهد شرایط را عوض کند.
معاون راهبردی فرمانده کل قوا با اشاره به خیزش مردم منطقه در کشورهای مختلف نیز گفت: وقتی در میدان آزادی قاهره صدها هزار نفر نماز جماعت برگزار کرده و یا اینکه در کشور لیبی اعلام می‌کنند ما شعارمان نه شرقی، نه غربی است و ما اسلامی هستیم، وقتی انسانی با کمترین بصیرت هم که باشد و این نشانه‌ها را که ببیند کاملا مشخص است که این خیزش‌ها متأثر و برگرفته از عمق اسلام است.
وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: دشمن همین طور که می‌خواهد انقلاب اسلامی را منحرف کند، همان اول جریاناتی را وارد کردند که انقلاب مسیر مستقیم خود را ادامه داد.
ایزدی یادآور شد: استکبار هم نیز در کشورهای مسلمان منطقه به شدت برنامه دارد و چیزی حدود 40 میلیارد دلار هزینه کرده که بتواند حرکت‌های مردم را کنترل و در مسیری که خودش می‌خواهد هدایت کند.
وی با بیان این مطلب که باید از تمام امکاناتی که در کشور به وجود آمده صیانت و نگهداری کرد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در یک شرایط مسلطی است، و آنچه که اهمیت دارد این است که باید همانند سال‌های گذشته با اتحاد تحت لوای ولایت پیش رفت.
وی تاکید کرد: نباید بگذاریم دشمن و مخالفان نظام به دژ مستحکم جمهوری اسلامی از درون رسوخ کنند و وحدت ما را خدشه‌دار کند.

* شرایط استکبار جهانی روبه انفعال است
 ایزدی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در یک شرایط کاملا انفعالی قرار دارد و در مقابل خیزش اجتماعی مردم منطقه که متأثر از انقلاب اسلامی ایران است، در حال نابودی است.
وی ادامه داد: کشور و مردم دوران بسیار ارزشمندی را در هشت سال دفاع مقدس طی کرده، و در حال حاضر کشوری هستیم که هم از جهت نیروهای مسلح کاملا آماده‌ایم و هم نیرومندی زیادی داریم.
معاون راهبردی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: به پشتوانه عظیم مردم، بسیج ده‌ها میلیونی در عقبه نیروهای مسلح قرار دارد و جمهوری اسلامی از این منظر در شرایط ممتازی قرار دارد و آمادگی جلوگیری از هر تهدیدی نیز برای ما فراهم است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول