اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی میراث فرهنگی کرمان:

شورآفرینی مطبوعات حضور حداکثری در انتخابات را رقم زد

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: شورآفرینی مطبوعات و رسانه‌های استان حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس را رقم زد.

شورآفرینی مطبوعات حضور حداکثری در انتخابات را رقم زد

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اصحاب قلم و رسانه استان با فراهم کردن بستری مناسب و انعکاس صحیح اخبار انتخابات و نقطه نظرات کاندیداها شرایط را برای ترغیب و تشویق اقشار مختلف جامعه فراهم کردند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 150 رسانه مکتوب و مجازی در سطح استان افزود: این حجم بالای رسانه‌ای توانست حضور بیش از یک‌میلیون و 820 هزار نفر از مردم دیار کریمان را در پای صندوق‌های رأی رقم زند.

افضلی با بیان اینکه اصحاب قلم و رسانه استان به وظیفه خود در جریان انتخابات مجلس نهم عمل کردند، خاطرنشان کرد: این اقدام حماسی جامعه مطبوعاتی برگ زرینی دیگر در تاریخ رسانه‌ای استان به شمار می‌آید.

وی ناکامی دشمنان انقلاب را مهم‌ترین نتیجه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد و اظهار داشت: حضور بی‌سابقه مردم استان کرمان در پای صندوق‌های رأی آن هم بیش از میانگین کشوری افتخاری عظیم برای پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول