اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد

ارسال 15 مقاله به جشنواره دینی مطبوعات محلی کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 15 مقاله به دبیرخانه نخستین جشنواره دینی، فرهنگی و اجتماعی مطبوعات محلی استان کرمان ارسال شد.

ارسال 15 مقاله به جشنواره دینی مطبوعات محلی کرمان

مهدی تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کارگاه استانی هم‌اندیشی مهارت‌های گفتمان‌های دینی ویژه استادان این طرح طی هفته جاری در کرمان برگزار می‌شود.

وی از حضور 60 تا 70 نفر از استادان گفتمان‌های دینی استان کرمان در این کارگاه خبر داد و بیان داشت: حیدری‌زارع از استادان برجسته علوم دینی سخنران این کارگاه است.

تیموری عنوان کرد: نخستین جشنواره دینی، فرهنگی و اجتماعی مطبوعات محلی استان کرمان نیز در هفته آینده در کرمان برگزار می‌شود.

وی از حضور مسئولان استانی و معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این جشنواره خبر داد و ابراز داشت: مدیران مسئول نشریات محلی استان کرمان نیز در این جشنواره شرکت می‌کنند.

تیموری با اشاره به ارائه فراخوان مقاله برای شرکت در نخستین جشنواره دینی، فرهنگی و اجتماعی مطبوعات محلی توسط اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان در ماه‌های گذشته تصریح کرد: 15 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نشریات محلی استان کرمان نیز با نام نویسنده منتشر شده‌اند.

وی افزود: در جشنواره مذکور از 3 نشریه برتر استان کرمان تقدیر به عمل می‌آید.

تیموری با بیان اینکه مقالات ارسال شده به نخستین جشنواره دینی، فرهنگی و اجتماعی مطبوعات محلی استان کرمان در زمینه‌های مختلف از جمله جنگ نرم، نماز جماعت، آسیب‌شناسی اجتماعی و حجاب نگاشته شده‌اند، گفت: آثار برتر پس از انجام داوری معرفی می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و ارتباط بیشتر بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و نشریات محلی برای تعمیق باورهای دینی در این خطه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

تیموری ابراز داشت: همچنین بهره‌گیری از نتایج تحقیقات به عمل آمده و مقاله‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی در نشریات محلی و رفع خلاء مطالب مذهبی در نشریات از دیگر اهداف جشنواره دینی، فرهنگی و اجتماعی مطبوعات محلی استان کرمان است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول