اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

ارسال 600 اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ارشاد و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال 600 اثر از خبرنگاران به دبیرخانه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ارسال شده است.

ارسال 600 اثر به جشنواره مطبوعات آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی ظهر امروز در پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که در تالار شمس ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در استان 65 نشریه به صورت روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه، دو شماره در هفته و فصل‌نامه با دریافت مجوز کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی 20 روزنامه دارای دفتر سرپرستی است، افزود: در زمان حاضر 17 خبرگزاری در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند که در مقایسه با سال گذشته سه دفتر خبرگزاری امسال افزوده شده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: تعداد خبرنگاران فعال استان که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند 150 نفر اعلام شده که از این تعداد 53 نفر بیمه شده و برای 27 نفر خبرنگار کارت خبرنگاری صادر شده است.

کریمی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار برای استان مجوز دریافت روزنامه اخذ شده است، گفت: مراسم روز خبرنگار در سه نقطه شمال، جنوب و مرکز استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: امسال برای تجهیز 30 نشریه محلی قدیمی 150 میلیون تومان اعتبار  صادر شده است، در سال 91 نیز نشریات برتر در اولویت قرار دارند.

این مسئول آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را 600 مورد اعلام کرد و گفت: این آثار شامل آثار برتر خبرنگاران، نشریات محلی و سراسری از جمله سرمقاله، یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، خبر در دو بخش آزاد و ویژه و آثار خبرگزاری‌ها هستند.

کریمی ادامه داد: بخش آزاد با موضوعات عفاف حجاب، ایثار و دفاع مقدس، جهاد اقتصادی و حمایت آغاز تولید و مصرف کالاهای ایرانی را شامل می‌شود.

مدیر کل ارشاد و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه انتخاب نشریات محلی برتر، سراسری، خبرگزاری‌ها و انتخاب آثار جمعی خبرنگاران مانند خاطرات خبرنگاران در دوران فعالیت خبری در جشنواره انجام شده است، گفت: در این جشنواره از سه نشریه برتر محلی، سه سرپرستی سراسری، سه خبرگزاری و پنج خبرنگار فعال در عرصه انتخابات تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول