اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره ارشاد قم اعلام کرد

موفقیت قم در جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس

خبرگزاری فارس: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس حائز رتبه شد.

موفقیت قم در جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، نخستین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس با حضور کارشناسان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سراسر کشور و خبرنگاران برگزیده در محل فرهنگسرای طوبی در بندرعباس گشایش یافت.

پس از مراسم افتتاحیه که با حضور قائم مقام استاندار هرمزگان و مریدی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد، بازدید از نمایشگاه توسط کارشناسان، میهمانان و عموم مردم انجام شد و در ادامه برنامه‌ها کارگاه آموزشی خبر توسط استاد رضاییان برای کارشناسان انجام گرفت.

در ادامه بازدید از دفاتر روزنامه‌های ندای هرمزگان، دریا و صبح ساحل بخش دیگر برنامه‌های روز اول جشنواره بود که همکاران مطبوعاتی با تاریخ فعالیت این روزنامه‌ها، فرصت‌ها و مشکلات پیش روی آنها آشنا شدند.

آیین اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، مسئول اداره امور آگهی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول اداره حمایت از مطبوعات داخلی و مسئول واحد هماهنگی امور استان‌های معاونت مطبوعاتی، اصحاب رسانه‌ استان هرمزگان، کارشناسان و میهمانان برگزار شد.

در این مراسم محمد خامه‌یار، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با چاپ سرمقاله بالندگی شعر انقلاب در هفته نامه پژواک این اداره کل، از سوی داوران درخور تقدیر شناخته شد و لوح یادبود دریافت کرد.

محمدجواد محرابی کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مهدی شیرمحمدی همکار مطبوعاتی نیز لوح یادبود و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول