اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: سال گذشته در جشن نیکوکاری برگزار شده در شهرستان زنجان 6 میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری

جمشید پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سال گذشته آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان، صدا و سیما از جمله ارگان‌هایی بودند که کمیته امداد را در برگزاری جشن نیکوکاری همراهی کردند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از محل پایگاه‌های ثابت و سیار برپا شده توسط این نهاد 312 میلیون و 259 هزار ریال بوده است ادامه داد: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از میعادگاه‌های نماز جمعه نیز 22 میلیون و 948 هزار ریال بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده دانش‌آموزان را که به همت مدیران، معاونان معلمان نواحی یک و 2 زنجان جمع‌آوری شده بود نیز 83 میلیون و 140 هزار ریال عنوان کرد.

وی کمک‌های جمع‌آوری شده از محل پایگاه ادارات و بسیج را 11 میلیون و 179 هزار ریال اعلام کرد و افزود: کمک حامیان به ایتام نیز 47 میلیون و 624 هزار ریال بوده است.

پرویزی اذعان داشت: در جشن نیکوکاری برگزار شده در سال گذشته در مجموع 477 میلیون و 151 هزار ریال کمک نقدی جمع‌آوری شد.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی از محل پایگاه‌های بسیج، کمک حامیان، نماز جمعه و پایگاه‌های برپا شده در مدارس را نیز 5 میلیارد و 433 میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان اظهار کرد: در مجموع در این دوره از جشن نیکوکاری که بیست و دومین دوره برگزاری جشن نیکوکاری بود، 5 میلیارد و 910 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در شهرستان زنجان جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: مبلغ جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال 90 در مقایسه با سال 89 سه برابر افزایش یافته است.

پرویزی تصریح کرد: در این دوره از جشن نیکوکاری 22 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار توسط کمیته امداد شهرستان زنجان و همچنین 10 پایگاه ثابت و سیار توسط بسیج مستضعفان در سطح شهرستان زنجان برپا شد.

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان زنجان در مجموع یک‌هزار و 560 نفر همکاری کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در طرح احسان دانش‌آموز اظهار کرد: 70 میلیون کمک جمع‌آوری شده از محل اجرای این طرح نیز در بین جامعه هدف توزیع شده است.

 به گفته رئیس کمیته امداد شهرستان زنجان همه هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده از محل جشن نیکوکاری قبل از تحویل سال 91 در بین جامعه هدف توزیع شده است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول