اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان هشدار داد

کمین دشمنان برای از پای درآوردن انقلاب و نظام

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: در حال حاضر دشمنان در کمین برای از پای درآوردن انقلاب و نظام هستند.

کمین دشمنان برای از پای درآوردن انقلاب و نظام

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تلاش امام خمینی (ره) و فداکار‌ی‌های شهدا به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب فشار بسیاری بر امام خمینی (ره) تحمیل می‌شد اضافه کرد: امام خمینی (ره) در همان زمان فشارها اقدام به برگزاری رفراندوم کرده و از مردم خواستند که نظر خود را در زمینه موافقت یا مخالفت با نظام اعلام کنند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه باید وضعیت کشور قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد افزود: دستاوردهای به دست آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مواردی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با تاکید بر حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب توسط مردم و مسئولان اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان برای از پای درآوردن انقلاب کمین کرده و با کارشکنی‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام موسویون با اشاره به اینکه ملت ایران از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی آگاه بوده و پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند ادامه داد: افرادی که در قبل از پیروزی انقلاب حضور داشتند، وضعیت نظام و کشور را در آن موقع دیده‌اند، ولی چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد لزوم آگاهی‌دهی به جوانان در این زمینه است.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن در زمینه اینکه هر قومی با تلاش می‌تواند سرنوشت خود را تغییر دهد اضافه کرد: تعیین سرنوشت و مقابله با دشمنان بستگی به تلاش هر ملت و همکاری مسئولان و مردم دارد.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به رهبری داهیانه  انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) در سال‌های آغازین پیروزی و در حال حاضر توسط آیت‌الله خامنه‌ای افزود: خوشبختانه کشور ایران همواره از رهبری آگاه و با بصیرت برخوردار بوده است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول