اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

وحدت رمز پیروزی نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند وحدت را رمز پیروزی نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا با ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤلان اختلاف ایجاد کنند، بنابراین باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وحدت رمز پیروزی نظام و انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی صبح امروز در مراسم سالگرد ورود امام(ره) به ایران در میدان امام بیرجند اظهار داشت: این نظام با رهبری سکان‌دار کشتی انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای جانشین خلف امام(ره) مستحکم‌تر از هر روز به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه امام و انقلاب در جهان فراگیر شده است، تصریح کرد: این راه و اندیشه توسط جانشین خلف امام راحل ادامه دارد.

امام جمعه بیرجند تحقق اسلام و حقایق قرآنی را در همه عرصه‌های زندگی ضروری برشمرد و افزود: اینکه نظام را حفظ می‌کنیم اما از رسالت اصلی که تحقق اسلام و قرآن است نباید غفلت کنیم.

رضایی‌بیرجندی با اشاره به اینکه عدالت بر مبنای فرهنگ اهل‌بیت یک اصل ویژه است، تصریح کرد: عدالت در اصول دین گنجانده شده چرا که این امر در همه احکام است و باید بر مبنای آن در جامعه اسلامی رفتار کنیم.

وی وحدت را رمز پیروزی نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش‌ هستند تا با ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤلان اختلاف ایجاد کنند لذا باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تمام تلاش دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: آنان که به امام، انقلاب، اسلام و فرهنگ اهل‌بیت می‌اندیشند باید برای حفظ وحدت جامعه اسلامی تلاش کنند.

رضایی بیرجندی، سست کردن اراده مسئولان و ناامید کردن مردم را دو هدف اصلی دشمنان نظام دانست و گفت: باید مردم و مسؤلان جلوی این هدف دشمن ایستادگی کنند تا نقشه‌های آنها نقش بر آب شود.

وی با اشاره به پیوند عاطفی بین مردم و مسؤلان اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا از پیوند عاطفی بین مردم و مسؤلان سوء‌استفاده کند بنابراین باید هوشیار بوده و نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.  

رضایی‌بیرجندی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی پنجه در پنجه اهریمنان و قدرتمندان دنیا انداخته است، اذعان داشت: باید در این زمینه الگوی عملی به اسلام و جهان ارائه کنیم.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند با تحریم‌ها مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند، لذا باید هوشیار باشیم و با نگاه مثبت همه مردم در صحنه باشند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در انتخابات کسانی را باید به مجلس بفرستیم که به دنبال اجتهاد خود نباشند و دل به کانون‌های قدرت نداشته و دلسوز نظام و انقلاب باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول