اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنی‌هاشمی:

حفظ نظام و مسیر انقلاب اولویت ملت است

خبرگزاری فارس: نامزد منتخب بهارستان نهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که حفظ نظام و مسیر انقلاب اولویت اصلی ملت ایران است.

حفظ نظام و مسیر انقلاب اولویت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدهاشم بنی‌هاشمی صبح امروز در حاشیه دیدار با جمعی از مردم مشهد در جمع خبرنگاران در ارتباط با حضور مردمی در راستای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات بسیار جدی و مؤثر بود و نشان از قیام ملت ایران برای حفظ و صیانت از نظام در برابر جریانات انحرافی و مداخله‌جویانه داشت.

شهردار اسبق مشهد ادامه داد: مردم ایران با علم به این نکته که رهبری نظام و ولایت‌فقیه رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، با حضور حماسی و گسترده خود در جریان انتخابات مجلس نهم حمایت قاطع خود را از نظام و ایستادگی خود را در مقابل مسیرهای انحرافی برابر انقلاب و رهبری اثبات کردند.

بنی‌هاشمی حضور گسترده مردمی را یک حضور جدی برای حفظ انقلاب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به دوره حساس کنونی و نقش ویژه جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه و جهان، حضور پرشور و پر تعداد مردمی اقدامی مؤثر و تیزبینانه ملت به منظور حفظ مسائل انقلاب به ویژه در ارتباط با تهدیدات و مداخلات خارجی بود.

وی با اشاره به اثرات و پیام حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان نظام و انقلاب با مشاهده چنین حضور قاطعانه و گسترده‌ای، باید بدانند که ملت ایران اجازه هیچ مداخله و کارشکنی را در راستای تأمین اهداف استکباری و منفعت‌طلبانه به بیگانگان نمی‌دهد.

نامزد منتخب بهارستان نهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات حضور گسترده مردم در انتخابات را در پیگیری برنامه‌های انتخاباتی نمایندگان منتخب مؤثر دانست و افزود: شرکت پرشور مردم در انتخابات نشان از حساسیت و توجه ویژه آنان به مسائل کشور و مطالبات روز جامعه دارد و بر همین اساس نمایندگان مجلس با داشتن یک ارتباط متقابل و منظم با مردم و حوزه انتخابیه خود، در پیگیری اهداف و برنامه‌های انتخاباتی خود جدی‌تر اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات به دور دوم، افزود: با وجود حساسیت مردم در عمل به وظیفه شرعی و میهنی خود و نیز مشارکت حداکثری خود در تمامی انتخابات کشور، دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با حضور گسترده و بانشاط مردمی پیش‌بینی می‌شود.

شهردار اسبق مشهد در ارتباط با برنامه‌ها و اولویت‌های خود در مجلس نهم اظهار داشت: ملاحظات سیاست خارجی و نظام به عنوان یکی از وظایف نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح است و در کنار آن توجه به نیاز روز حوزه انتخابیه هم‌چون نیاز به ایجاد اشتغال و توجه بیشتر به حوزه جوانان مورد توجه و بررسی ویژه نماینده مردم در خانه ملت محسوب می‌شود.

بنی‌هاشمی اشتغال مولد را راه‌کار حل مشکل بیکاری در جامعه دانست و ادامه داد: اگر امکان ایجاد اشتغال مولد ایجاد شود و تولید به سمت رقابتی شدن حرکت کند، نه تنها می‌توان انتظار تولید کالاهای با کیفیت و در حد رفع نیاز داخلی و نیز صادرات خارجی را داشت، بلکه در نهایت موجبات اشتغال‌زایی در سطح گسترده در جامعه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول