اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

ماموران سرشماری نماینده نظام و انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با بیان اینکه ماموران سرشماری نماینده نظام و انقلاب هستند، گفت: این افراد باید نسبت به پوشش و نیز رعایت ادب و احترام اهتمام جدی داشته باشند.

ماموران سرشماری نماینده نظام و انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی عصر امروز در جمع ماموران سرشماری با بیان اینکه بدون آمار و اطلاعات نمی‌توان هیچ برنامه‌ریزی مطمئنی را داشت، اظهار داشت: آماری که از سرشماری نفوس و مسکن به دست می‌آید باید بسیار دقیق‌ باشد تا در بحث اعتبارهای شهرستانی موثر واقع شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه و دقت ویژه ماموران سرشماری در اخذ اطلاعات از خانوارها ابراز داشت: ماموران سرشماری باید با صبر و حوصله آمار را دقیق‌تر استخراج و در اختیار ستاد قرار دهند.
حجت‌الاسلام رحیمی افزود: ماموران سرشماری باید کار خود را با نام و با نیت حل مشکلات جامعه و مردم آغاز کنند چرا که اگر کسی در همه کارها نیت خدایی داشته باشد خداوند نیز او را یار و یاور خواهد بود.
وی در ادامه خطاب به ماموران سرشماری با بیان اینکه شما هنگام مراجعه به درب منازل مردم به عنوان نماینده نظام و انقلاب مراجعه می‌کنید، خاطرنشان کرد: به این دلیل باید نسبت به پوشش و نیز رعایت ادب و احترام اهتمام جدی داشته باشید.
امام جمعه ابهر اضافه کرد: اگر کسی این اسرار محرمانه مردم را در مکان‌های دیگر بیان کند، مطمئن باشد پرونده خود را سیاه کرده و عذاب خداوند متعال را در پیش خواهد داشت.
وی با اشاره به نقش ماموران سرشماری در جمع‌آوری اطلاعات خانوارها تصریح کرد: اگر ماموران سرشماری متوجه شدند که خانواده‌ای در نقاط دور و یا روستاها مشکل جدی داشته و از وضع معیشتی خوبی برخوردار نیستند این افراد به مسئولان و ستاد سرشماری معرفی کنند تا مسئولان نسبت به رفع این افراد اقدام کنند.
حجت‌الاسلام رحیمی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با ماموران سرشماری گفت: از مردم انتظار داریم در راستای پیشبرد شهرستان نهایت همکاری را با ماموران داشته باشند.
گفتنی است سرشماری نفوس و مسکن از امروز تا 22 آبان ماه سال جاری سرشماری نفوس و مسکن در سراسر کشور و در همه نقاط شهری و روستایی اجرا می‌شود که با توجه به گستردگی سرشماری نفوس و مسکن در کشور 114 هزار نیروی انسانی در سطح کشور ساماندهی شده‌اند که در سطح استان زنجان نیز به صورت مستقیم ساماندهی بیش از یک هزار و 500 نفر صورت گرفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول