اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان:

بسیج نظام و انقلاب را بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های بسیج در طول 32 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گفت: بسیج انقلاب را بیمه کرده است.

بسیج نظام و انقلاب را بیمه کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا محمدی بعد از ظهر امروز در همایش ایجاد فرصت‌های شغلی با اشاره به اینکه بسیج انقلاب را به جهانیان صادر کرده است، اظهار داشت: به فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه‌ای است که شکوفه‌های آن بوی طراوت و عشق می‌دهد.
وی با بیان اینکه معیار بسیج بصیرت است، افزود: در رابطه با ماموریت بسیج جذب نیروها و آموزش آنها در عرصه‌های مختلف برای پیشبرد انقلاب است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج در دهه چهارم انقلاب در سازندگی و جهاد علمی و فرهنگی در کشور گام‌های بلندی برداشته است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و کمک به محرومان و توسعه کشاورزی در اولویت کارهای این نهاد مردمی قرار دارد.
وی با بیان اینکه اهداف بسیج در 12 اصل برای رسیدن به هدف بلند انقلاب تعریف می‌شود، تصریح کرد: نخستین و مهمترین اصل بسیج مکتبی بودن این نهاد مردمی است.
محمدی هدفمند بودن، همه جانبه بودن، جهادی‌گری و سازمان یافتگی را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و یادآور شد: بسیج اعتقاد دارد که تا انقلاب مهدی نهضت امام خمینی ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون خستگی ناپذیر بوده و همواره در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته است.
وی یادآور شد: بسیج پس از سپری کردن هشت سال دوران دفاع مقدس و کسب پیروزی‌های ارزشمند برای کشور در صحنه جنگ نرم نیز به صورت جدی وارد شده و همیشه با منطق درست راه نظام را می‌پیماید.
محمدی خاطرنشان کرد: حضور بسیج در حوزه جنگ نرم نه تنها مثال زدنی است، چرا که خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با حضور سازماندهی شده در این نهاد مقدس نیز یاد آور پایبندی بسیج به همه دستاوردها و آرمان‌های انقلاب است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان تصریح کرد: حضور بسیج در میدان جنگ نرم بر پایه افزایش بصیرت و تیزبینی در مسائل اجتماعی و افشای شایعات دشمنان و توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است تا با ایجاد فضای وحدت در جامعه توطئه‌های دشمنان را دفع کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول