اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نظام و انقلاب به افراد تاثیر گذار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نظام و انقلاب همواره برای پیشبرد اهداف خود به افراد تاثیر گذار نیاز دارد.

نظام و انقلاب به افراد تاثیر گذار نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد تقی واعظی امروز در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: عید فطر عید بندگی خداست.
وی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمان و مردم مومن و ولایتمدار استان زنجان ادامه داد: عید سعید فطر به همه مردم ایران مبارک باشد.
امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به ساخت مصلای شهر زنجان اظهار داشت: ساخت این پروژه سابقه 50 ساله دارد و اگر اقدامات در این زمینه انجام نمی‌شد، شاید شناخت آن ده‌ها سال دیگر هم طول می‌کشید.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای ساخت مصلای زنجان گفت: در این زمینه استاندار زنجان و مسئولان تلاش‌های زیادی را کشیدند تا این مصلی آماده شود.
آیت‌الله واعظی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام به افراد تاثیر گذار نیاز دارد، تصریح کرد: کشور برای پیشرفت و توسعه نیاز به افرادی دارد که در راستای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.
وی با بیان اینکه خداوند سبحان را شاکریم که نخستین نماز مصلی را نماز عید سعید فطر قرار داد، ادامه داد: این افتخار بزرگی است، که صدای الله اکبر نخستین صدایی است که از مصلی به گوش می‌رسد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ولایتمداری مردم استان تصریح کرد: مردم استان زنجان از قابل اعتماد‌ترین افراد برای دفاع از نظام و انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه مردم استان زنجان بهترین نیروها در زمینه دفاع از نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم استان همیشه پشت سر رهبری بوده و آماده دفاع از نظام و تمامیت ارضی کشور هستند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول