اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

شهدا پشتوانه نظام و انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدا پشتوانه نظام و انقلاب هستند و همه موهبت‌های به وجود آمده نتیجه انقلاب و جانفشانی آنها بوده است.

شهدا پشتوانه نظام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در همایش صیانت اجتماعی که ظهر امروز در تالار سپهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام  راحل شخصیت جامعی داشتند که به همه شئون جامعه توجه می‌کردند لذا از همان سال 42 در بحبوحه فعالیت‌های انقلابی خواستار رسیدگی به امور خانواده شهدا شدند.

وی با اشاره به قطعیت و صدور فرمان تأسیس این سازمان به عنوان بنیاد شهید توسط امام خمینی (ره) تصریح کرد: شهید ابوترابی از جمله افراد مؤثر در رسیدگی به خانواده شهدا بود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز به پشتوانه شهدا این نظام و همه ارزش‌های آن باقیمانده و اگر ما به جایی رسیده‌ایم بیانگر این مطلب است که ایران در بیداری اسلامی منطقه تأثیر بسزایی داشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اضافه کرد: در گذشته ایران زیر سلطه استعمارگران بود و همه آنان از سرمایه‌های ایران استفاده می‌کردند و این در حالی است که امروز ایران به جایی رسیده که با تحریم نفتی کشورهای مستکبر باعث ضربه‌زدن به اقتصاد آنها شده است.

علما تأکید کرد: اکنون ما باید قدردان این فضا و موقعیت باشیم و از آن محافظت کنیم و به این مسئله توجه داشته باشیم که انقلاب ما اعتبار پیدا کرده و ما نباید از این موضوع غافل باشیم چرا که خون هزاران شهید به پای این موقعیت‌ها ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با جان و دل آنچه را که در توان داریم برای انقلاب و شهدا صرف کنیم که شهدا تحولی در جامعه ما ایجاد کرده‌اند که تا به امروز نیز ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: همه موهبت‌های به وجود آمده نتیجه انقلاب و جانفشانی شهیدان بود.

وی با اشاره به شهادت دانشمندان ایرانی چون احمدی روشن تصریح کرد: این ارزش‌ها باید برای این نظام حفظ شود و به نسل‌های دیگر منتقل شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول